Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparföreläsning
You need to log in to create posts and topics.

Faktum är att jag hade en mildare formulering innan, men ville ge en kraftfullare poäng. 😉

Är man intresserad av många klick är det väl ännu viktigare att försöka locka folk dit med lite teasers? Som sagt, så blev jag inte omedelbart sugen på att klicka

Jag reagerar precis som Jenny (Sura öschöttar?), jag blir irriterad när det inte står VAR denna intressanta föreläsning äger rum, Köpenhamn? Kiruna?
Är det på avstånd svänga över om jag har tid den kvällen? Dagsutflykt? Övernattning? Längre resa? Flytta

I regel så är det i Stockholm om ingen ort angetts. Det är Stockholmssyndromet. Stockholmare tror att allt världen roterar kring dem.

Inte ens på hennes blogg så står det i vilken stad det är. Kungsgatan 32 finns på ganska många orter i Sverige. Om jag s

Jo den enda Alewalds jag känner till finns i Stockholm, men det är svårt att vara säker på att de inte öppnat en filial i t ex Malmö nyligen på rak arm ... (Undrar om de inte gjorde ett försök att bli en kedja för några år sedan?) och jag tycker att om ma

Lingling: Jag är sur skåning då i så fall, men skåningar är inte sura, så per definition kan jag inte vara sur. 😉 Även utan en slö dator blir det för många klick utan att veta vad man får för dem. Och nu gav vi folk en helt gratis föreläsning i konsten a

Miranda kanske är försiktig med att marknadsföra sådana projekt som gynnar henne själv här på forumet. Jag vet inte vad funbeat har för regler här kring marknadsföring. Det var bara en tanke, men jag är nog helt ute o cyklar.det är otydligt också på henne

Oj haha jag skapade visst oreda här?!!

Förlåt för att jag var så otydlig och inte lade in någon beskrivning.

Jag tror att det var lite jantelagen som hindrade mig från att VRÄKA PÅ OM MIN FÖRELÄSNING (H:)

Jag ville faktiskt inte ta en massa plats, m

Jantelagen? Du måste nog bestämma dig för vad du vill: antingen vill du ge detta uppmärksamhet eller inte, men eftersom du startade en helt ny diskussionstråd på ett löparforum med MÅNGA användare, antar jag att du bestämde dig för att föreläsningen är vä

Fred på dig med.

Inte särskilt upprörd, klickar bara vidare på nästa tråd, tyckte däremot att Jenny fick rätt oförtjänt påhugg, när hon påpekade ngt som faktiskt är ganska hjälpsamt.
Rent allmänt är det inte bara 08-or som slarvar med att ange tid och p

Förbättra det som fungerar sämst först. Gå sedan vidare till nästa sak som behöver åtgärdas. Var inte snäll mot 08:orna nu 🙂