Quote from Elias Engqvist on 10 June 2011, 14:04Vissa är liksom gnälliga och lättstötta - så har jag inte uppfattat M.
Sen är det iofs aldrig kul med såna...
Vissa är liksom gnälliga och lättstötta - så har jag inte uppfattat M.
Sen är det iofs aldrig kul med såna...
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 14:43Jodå, det är ju först i relation till de riktigt gnälliga och lättstötta man får chansen att framstå som väldigt positiv och tolerant. 🙂
Jodå, det är ju först i relation till de riktigt gnälliga och lättstötta man får chansen att framstå som väldigt positiv och tolerant. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 23:19Miranda: Blir det samma föreläsningstema eller ska ni prata om nya ämnen?
Miranda: Blir det samma föreläsningstema eller ska ni prata om nya ämnen?
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:42Vi får se, än har vi inte bestämt 🙂
I onsdags föreläste Susanne om sin väg från icke-tränande (klarade knappt 4km) till att satsa i 27veckor och sedan klara av Stockholm Marathon.
Jag pratade om hur jag kom tillbaka från min överträning och tog mina
Vi får se, än har vi inte bestämt 🙂
I onsdags föreläste Susanne om sin väg från icke-tränande (klarade knappt 4km) till att satsa i 27veckor och sedan klara av Stockholm Marathon.
Jag pratade om hur jag kom tillbaka från min överträning och tog mina
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:43Jag tippar på Jönköping? 🙂
Edit: Ha ha jag ser att du var snabbare att förklara Jönkan. Men då gissade jag rätt.
Jag tippar på Jönköping? 🙂
Edit: Ha ha jag ser att du var snabbare att förklara Jönkan. Men då gissade jag rätt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:48Mycket möjligt (H:)
Mycket möjligt (H:)