Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:45Shit jag blir väl bannad snart för att jag är en lat Stockholmare 😀
Shit jag blir väl bannad snart för att jag är en lat Stockholmare 😀
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:46🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 12:01Jag tycker att inlägg här på Funbeat fungerar bäst när tillräckligt med information sammanfattas direkt i löptexten så att man kan ta ställning till om det är värt besväret att klicka på bifogade länkar. Miranda, du behöver inte vara så blygsam, det här b
Jag tycker att inlägg här på Funbeat fungerar bäst när tillräckligt med information sammanfattas direkt i löptexten så att man kan ta ställning till om det är värt besväret att klicka på bifogade länkar. Miranda, du behöver inte vara så blygsam, det här b
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 12:23Herrejösses. Är ni lite spända idag? Måste vara vädret.
Herrejösses. Är ni lite spända idag? Måste vara vädret.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:41Det var igår.
Det var igår.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 21:58Själv har jag aldrig hört ordet Alewalds, vet inte vad det är, i vilken stad det ligger och det vet jag fortfarande inte. Men jag har i alla fall fattat att Kvist och Dalslätt höll föreläsningar som sina löparerfarenheter där ikväll (tack Micke!).
Hälsn
Själv har jag aldrig hört ordet Alewalds, vet inte vad det är, i vilken stad det ligger och det vet jag fortfarande inte. Men jag har i alla fall fattat att Kvist och Dalslätt höll föreläsningar som sina löparerfarenheter där ikväll (tack Micke!).
Hälsn
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:11Samma inlägg ifrån Micke berättar också vilken stad det är.
Samma inlägg ifrån Micke berättar också vilken stad det är.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:17Istället för att diskutera teknikaliteter kring annonseringen kanske någon som var där kan recensera föredraget nu när det har gått av stapeln
Istället för att diskutera teknikaliteter kring annonseringen kanske någon som var där kan recensera föredraget nu när det har gått av stapeln
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:58Finns säkert redan på någon blogg, bara att länka...
Finns säkert redan på någon blogg, bara att länka...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 23:15Tack för föreläsningen Miranda!
Den var GRYMT bra!!
Tack för föreläsningen Miranda!
Den var GRYMT bra!!