Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 14:06En annan bra sida lite billigare ull kläder... kostade mig en del nyss... hmmm
www.skistart.com
En annan bra sida lite billigare ull kläder... kostade mig en del nyss... hmmm
http://www.skistart.com
Quote from Christer Heinbäck on 21 October 2007, 20:30Jag handlar på Ullmax www.ullmax.se
Billigt, bra och så stöder det föreningslivet.
Jag handlar på Ullmax http://www.ullmax.se
Billigt, bra och så stöder det föreningslivet.
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 21:52TACK för alla bra länkar, ska kolla igenom allt o se vad som finns! 😀 men kliar inte ullkläder ngt hemskt? Jag är helt allergisk mot sånt, det går bara inte....men det beror ju helt på....
TACK för alla bra länkar, ska kolla igenom allt o se vad som finns! 😀 men kliar inte ullkläder ngt hemskt? Jag är helt allergisk mot sånt, det går bara inte....men det beror ju helt på....
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 21:59vet inte om ull kliar så mycket om det är rätt behandlat. men har man stickade kläder som kliar kan man lägga dem i frysen några timmar så kliar de inte
vet inte om ull kliar så mycket om det är rätt behandlat. men har man stickade kläder som kliar kan man lägga dem i frysen några timmar så kliar de inte
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:34Jessica
VA? fungerar de?? ska man lägga dem i frysen varje gång före användning???/Känslig för kliande ull
Jessica
VA? fungerar de?? ska man lägga dem i frysen varje gång före användning???
/Känslig för kliande ull
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:35hade jag ingen aning om! Kanske ska testa... köper aldrig ngt m ull i, spelar ingen roll vilken sort! Klarar inte av stickandet....känns igenom kläder, allt! Fick tom byta en jättefin tröja jag fick av min svärfar för ngr år sedan eftersom jag visste att
hade jag ingen aning om! Kanske ska testa... köper aldrig ngt m ull i, spelar ingen roll vilken sort! Klarar inte av stickandet....känns igenom kläder, allt! Fick tom byta en jättefin tröja jag fick av min svärfar för ngr år sedan eftersom jag visste att
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 12:38enligt min mamma så ska det räcka efter varje tvätt, när det torkat 😀
jagslänger in tröjor och koftor efter varje gång jag använt dem. jag är också känslig för kliande saker
enligt min mamma så ska det räcka efter varje tvätt, när det torkat 😀
jagslänger in tröjor och koftor efter varje gång jag använt dem. jag är också känslig för kliande saker
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 13:10Kliande saker? kan de gälle en hårig sambo?
Kliande saker? kan de gälle en hårig sambo?
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 13:11Du kan nog hamna lite risigt till om du slänger in honom eller henne i frysen för länge!
Du kan nog hamna lite risigt till om du slänger in honom eller henne i frysen för länge!
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 13:13jag gillar håriga killar.
jag gillar håriga killar.