Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:55Men jag är ju tokfrusen av mig..
Men jag är ju tokfrusen av mig..
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:57väääldigt många lager på lager för dig då 😉
väääldigt många lager på lager för dig då 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 21:46Jag var inne på Stadium idag eftersom jag är jakt på lite kläder att ha i höst/vinter. Dock så tyckte jag inte att jag hittade något skoj. Jag vill inte ha tights för jag tycker ej det är skönt och de andra byxorna som jag testa är så jäkla vida. Jag vill
Jag var inne på Stadium idag eftersom jag är jakt på lite kläder att ha i höst/vinter. Dock så tyckte jag inte att jag hittade något skoj. Jag vill inte ha tights för jag tycker ej det är skönt och de andra byxorna som jag testa är så jäkla vida. Jag vill
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 23:34För stora tajts? 😉
För stora tajts? 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 23:38eller sy in vanliga. annars såg jag ett par riktigt vassa långkalsonger på h&m
eller sy in vanliga. annars såg jag ett par riktigt vassa långkalsonger på h&m
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 12:37Jag var en runda idag också och var inne på bland annat löplabbet och liknande. Inget jätteintressant nu heller. Även small-storlekar är rätt så vida. Det klarar ju sig ett tag till att springa i shorts så det är lugnt. Det fanns ett par Craft som inte så
Jag var en runda idag också och var inne på bland annat löplabbet och liknande. Inget jätteintressant nu heller. Även small-storlekar är rätt så vida. Det klarar ju sig ett tag till att springa i shorts så det är lugnt. Det fanns ett par Craft som inte så
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 13:11Lidl har precis haft rea.
Lidl har precis haft rea.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 19:42Införskaffade idag ett par nike trekvarts och ett par betterbodies trekvarts. Verkar hur niciga som helst!
Gissa om jag ska ge mig ut i spåret imorgon! 😀
Införskaffade idag ett par nike trekvarts och ett par betterbodies trekvarts. Verkar hur niciga som helst!
Gissa om jag ska ge mig ut i spåret imorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 19:59Jag "råkade" ramla in på Budo & Fitness på Sveavägen (Stockholm) idag. Med ut följde ett jättefint svart/vitt linne från Better Bodies och ett svart Casall-linne. Sen kom jag hem och upptäckte att min "jag tränar för Sthlm marathon-tröja" kommit. Snacka o
Jag "råkade" ramla in på Budo & Fitness på Sveavägen (Stockholm) idag. Med ut följde ett jättefint svart/vitt linne från Better Bodies och ett svart Casall-linne. Sen kom jag hem och upptäckte att min "jag tränar för Sthlm marathon-tröja" kommit. Snacka o
Quote from Funbeat user on 13 October 2007, 16:38Har precis tagit steget att börja löpa, total nybörjare än så länge. 😉 igår var det 4+ här o lite blåsigt när jag var ut. Jag tog på mig en vanlig t-shirt, en collegetröja och en craft vindjacka över. Till detta halsduk, vantar, "mysbrallor" och löparsko
Har precis tagit steget att börja löpa, total nybörjare än så länge. 😉 igår var det 4+ här o lite blåsigt när jag var ut. Jag tog på mig en vanlig t-shirt, en collegetröja och en craft vindjacka över. Till detta halsduk, vantar, "mysbrallor" och löparsko