Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkläder
You need to log in to create posts and topics.

Gud, med alla de kläderna skulle jag drunkna i min egen svett 😉 Jag var idag klädd i (en plusgrad i skuggan) ett par löpartights, en långärmad underställströja och en tunn, tunn jacka från NewLine och ett pannband, jag var blöt av svett då jag kom hem. M

Saken är den att jag gick 25 min t elljusspåret, joggade/gick totalt 40 min oi sen 25 promenad hem igen. Tänkte ta en långärmad t-shirt istället men tänkte att collegetröjan värmde bra.... Min sambo har ett craft-vindställ som han aldrig använder, men byx

Använd inte bomullskläder utan funktionströja långärmad mot kroppen.
Sedan ev. en fleecetröja för värme om du inte har en lager 2 tröja.
Ytterst har du din vindjacka.

Om du ska gå fram och tillbaka till joggingspåret kan du väl ha med en påse som du lägger de tjockare kläderna i under tiden du springer... Det borde finnas något bra träd att gömma påsen under!

Jag var på Runners store och fick råd om hur jag skulle klä mig för att inte frysa när jag springer ute nu. Jag fick rådet att unders ha en riktigt tight långärmad underställströja och utanpå en jacka med "windstopper". Om det inte räcker skulle jag ha en

Trots att jag kan svettas rejält så klär jag ofta på mig ganska mycket. Jag gillar inte att frysa och lider inte av att bli svettig. Jag använder ofta en tunn täckväst om jag ska promenera till och från spåret, eller under uppvärmningen. Den kan sen stopp

Tack för alla bra tips!!! 😀 (Har tom skrivit upp dem. ;)) Märkte iofs att det kasnke blev 2 trådar i samma ämne som jag öppnade nu....

Ska definitivt kolla vad som finns hemma, annars får jag väl gå o ekipera mig ngnstans för o klara mina löparrundor nu

Vad mysigt Linda! 🙂 Klart du ska utnyttja den lyxen! (t+)

Ja, det är en himla lyx faktiskt att bo så nära en härlig skog m massa spår! (H:) Brukar ta långpromenader där på helgerna, superskönt! men snart så blir det ju långa joggingturer istället. 😉 hade inte fattat varför det stod en liten stuga där förrän jag

http://addnature.se/dept.asp?dept_id=11194
Kolla lite vad för egenskaper merinoullen har
naturligt.. skönt å slippa syntet::)