Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 12:53Jag har crafts piratbyxa (vinröd) som slutar strax under knät. Dom är jättesköna. Sitter som dom ska utan att hasa ner.
Jag har crafts piratbyxa (vinröd) som slutar strax under knät. Dom är jättesköna. Sitter som dom ska utan att hasa ner.
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 13:29Hur känns de i knävecken? Jag har minst ett par pirater från Stayinplace som jag köpte för innegympa (väl varmt oftast) och jag tycker de känns som om de veckar sig och det gillar jag inte alls!
Hur känns de i knävecken? Jag har minst ett par pirater från Stayinplace som jag köpte för innegympa (väl varmt oftast) och jag tycker de känns som om de veckar sig och det gillar jag inte alls!
Quote from Catharina Brattlin on 31 August 2007, 13:40Lingling, den vinröda byxan från Craft har jag också, och den sitter som gjuten på övre delen av vaden. Rör sig inte en millimeter, och ändå sitter den inte hårt. Rekommenderas! En rosa top i funktionsmaterial finns till också, lika skön och välsittande d
Lingling, den vinröda byxan från Craft har jag också, och den sitter som gjuten på övre delen av vaden. Rör sig inte en millimeter, och ändå sitter den inte hårt. Rekommenderas! En rosa top i funktionsmaterial finns till också, lika skön och välsittande d
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 14:50Ah, det låter snyggt och lockande ... Farligt!
Ah, det låter snyggt och lockande ... Farligt!
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:38Elin - var i stan köpte du byxorna på rea? Pris? 🙂
Elin - var i stan köpte du byxorna på rea? Pris? 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:44På Lindells (Behrn arena), 330kr. Fanns även tunnare tights, men det var väldigt dåligt med storlekar. Nån sa att det även var rea på Löpex (Lövstagatan på väster)..
På Lindells (Behrn arena), 330kr. Fanns även tunnare tights, men det var väldigt dåligt med storlekar. Nån sa att det även var rea på Löpex (Lövstagatan på väster)..
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:47Kanske skulle ta en sväng förbi Lindells...har alltid tyckt att de haft så litet utbud på kläder, men det var några månader sedan jag var där...
Kanske skulle ta en sväng förbi Lindells...har alltid tyckt att de haft så litet utbud på kläder, men det var några månader sedan jag var där...
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:53Har två tunna löparjackor, men vad ska man ha för jacka när det blir riktigt kallt? Eller ska man köra på en massa lager under..? Kan ju passa på att önska sig när man fyller, för än är det ju tack och lov inte så kallt...
Har två tunna löparjackor, men vad ska man ha för jacka när det blir riktigt kallt? Eller ska man köra på en massa lager under..? Kan ju passa på att önska sig när man fyller, för än är det ju tack och lov inte så kallt...
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:54Mira - jo det var ganska lite, men här i stan tycker jag inte att nån affär har så stort utbud. Det nya intersport ute vid Marieberg är väl rätt ok.. Man får passa på när man är i Stockholm
Mira - jo det var ganska lite, men här i stan tycker jag inte att nån affär har så stort utbud. Det nya intersport ute vid Marieberg är väl rätt ok.. Man får passa på när man är i Stockholm
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 20:55Jag kör med min tunna, vindtäta, Craft-jacka även på vintern, men med lager på lager under. Funkar jättebra! (t+)
Jag kör med min tunna, vindtäta, Craft-jacka även på vintern, men med lager på lager under. Funkar jättebra! (t+)