Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkläder
You need to log in to create posts and topics.

Precis. Och korna "pruttar" för mycket för vår miljö.... Inte lätt att veta hur vi ska göra för att rädda miljön.

För att återgå till träningskläderna så tvättar jag mina i 40 grader - jag tvättar för övrigt ytterst sällan varmare. Ibland ligger tränings

Mina salomontights ska tvättas i 30.. Helt kasst..

För miljön så tror jag att man ska göra det man kan, och inte få panik. Någonstans så måste man ju bestämma sig för vad man kan och det kan vara olika för olika personer!

Att köpa teknik som är direkt miljöfarlig är inte att göra vad man kan! Att finna a

Men att lägga kläderna i frysen kan väl inte hjälpa, iaf inte när det gäller att ta död på bakterier ?! Bakterier kan inte frysa ihjäl, utan hamnar bara i dvala. Det enda sättet att ta död på bakterier är upphettning.

jag håller med. men för luktens skull så funkar frysen hyfsat.
testat med "tur hockey strumpor"

Enda som hjälper för mig är en klädnypa på näsan, Har verkligen inte råd med nya kläder så jag använder samma år ut och år in... lite äckligt men jag väljer att lägga mina stackars ören på skorna, sen blir det inga pengar kvar. Så fort jag börjar jobba ko

Fia, du kanske luktar gott, helt enkelt 😉

Själv sköljer jag kläderna i vatten direkt efter träning och tvättar någon gång då och då . Jag tycker inte att de luktar så mycket. Å andra sidan tränar jag sällan inomhus och skulle inte komma på tanken att an

Jag luktar nog som folk gör mest.... (H)

Använder heller aldrig träningskläderna till annat än just träning och tränar aldrig någonsin två gånger i kläderna utan att tvätta dom emellan.

Personligen tycker jag mest det är gammal svett som luktar illa. Fi

Jag äntligten hittat en lösning som funkar bra

http://www.swimshop.se/aspx/prdinfo.aspx?plid=9235

😉

(t+)