Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkläder
You need to log in to create posts and topics.

SOC tröjan jag köpte senast ger mig såriga bröstvårtor...:-(

Annars tycker jag det mesta verkar funka.
Köper eg bara på rea...
HM´s funktionströja har varit klart godkänd, har också en asics och en newline som varit otroligt bra.
Har köpt tights av newli

Korta tights & shorts från Craft är jag helnöjd med. Strumpor från Seger.:-)

Har 2 SOC-tröjor som jag tycker är kanonbra!! Bra pris! 99:-

Tror att de flesta kläder i funktionsmaterial funkar bra. "Cotton sucks"
Man får testa sig fram vilket som passar.

Nånstans inom mej kan jag ändå tycka att bommull närmast kroppen är skönt.
Plaskblöta shorts efter ett pass är ju ett kvitto på ett bra pass. Men denna drift
är ju inget jag stoltserar offentligt med... hmmm

Jag tycker det verkar som de flesta klädmärken som för sportkläder har bra kläder. Jag kör mest med Newline och Salomon. Funktions-T-shirts blir i det märket jag hittar snygga tröjor i. Lite Craft blir det också.
De flesta klubbar har klubbträningskläder.

Craft, Newline, Dobsom och klubbkläderna i en salig blandning...

Har också en salig blandning av märken bland träningskläderna: Adidas, Nike, Röhnish, Newline, Craft, Puma.

Adidas har numera jättesköna o snygga löpartights (H:).

Lite kläder att inför vintern är nästa inköpsprojekt. Annars har jag mest Craft som jag tycker sitter bra och inte skaver. Dock så blev jag förvånad när jag köpte löparkläder att jag tycker de borde torka snabbare. Om jag springer säg intervaller och blir

Apropå "funktionsmaterial" så vet ni väl att man aldrig ska ha sköljmedel när man tvättar sådant. Då förstörs materialet....

Kanonbra tips... Gick förbi Intersport och provade ett par Craft 3/4-byxor. De var riiiiktigt nice! Sådana blir det nog. 🙂

Ska bara försöka få tag i en bra fungerande långärmad funktionströja. Nu är det ju svinkallt ute!

Tackar för påminneslen om skö

Shit.
Hoppas inte min make läser detta om att man inte skall ha sköljmedel när man tvättar funktionskläder. Han kommer att bli vansinnig. 🙁
Tack för tipset, jag hade INGEN aning att sköljmedel förstör kläderna!