Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparkläder
You need to log in to create posts and topics.

själv har jag just blivit fräls gällande tighta löparbyxor.. här uppe i norr där det regnar så mycket att man tror man behöver en ark och kylan smäller på behövs nya utebrallor.. nåt tips? är dom varmare än vanliga? vad är det för underställ ni pratar om?

Såg att Craft har ett par långa tights för vinterbruk. Vindskydd på framsidan av låren etc. 600:- på Intersport

Underställ som transporterar bort svetten från kroppen, så att den inte ligger kvar och känns otrevlig och kyler ner dig för mycket.
Räcker väldigt långt så länge man håller farten uppe! Sedan får man ta på överdragskläder när man stannar.
Sedan om det är

Era stygga rackare! Den här tråden gjorde mej så sugen så jag åkte ner till Runners Store på lunchen och kom tillbaka till jobbet 500:- fattigare (H)

Jag köpte ett craft-ställ (svarta kollektionen med turkos söm) i somras, och jag älskar det! Har verkligen använt det mycket dessutom, så det känns som väl investerade pengar. Har också lite newline- och pumalöparkläder.

Kläderna känns rätt viktiga för

Hi hi, jag är SÅ glad att runners store inte finns här! 😀

Ja Sofia, jag förstår dej - det är ett elände att ha dom i närheten 😉

Såg ett par långa Asics löparbrallor med "windstopper" som det kändes som jag inte kan leva utan längre än till nästa lön 😀

Någon som har tips på vart man kan hitta "stora" träningskläder?
Jag kommer inte i de klaäder som finns på Intersport/Stadium/TeamSportia.

Någon annan som har samma problem?

Henrik, har du kollat sportbertil? Inte för jag vet om de har stora kläder, men finns det inte hos kedjorna brukar det finnas där, dvs. hos Sportkompaniet på Trossö

Får ta en sväng dit på lunchen imorgon.
Tack för tipset.