Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag använder Garmin 910xt och är hur nöjd som helst. Både vid löpning och simning då jag simmar mer än jag löper. Jag har väldigt stor nytta av just att klockan vibrerar samt ger ifrån sig ett litet pip på den tid jag ställt in.

Vad gäller batteritiden p

Min Garmin 310 XT visade runt 50% batterikapacitet efter en löprunda på 10 timmar.
Det verkar vara allt småfippel hemma vid datorn som laddar ur batteriet: Titta på rundan i detalj, trådlös överföring (en riktigt bra finess!) till datorn, osv. Därför får

Det är skönt med POLAR så man slipper att ladda så ofta.

Polars GPS-podar håller väl 20h, så det blir ju att ladda lika ofta som 310 eller 910.

Den enda Polarklockan med inbyggd GPS, måste man ladda precis lika ofta som andra klockor med inbyggd GPS!

Dessutom en Polars GPS-klocka in instegsmodell som saknar en hel del av funktionerna som man är van att se på sådana klockor.

Skönt att man inte behöver en GPS för att hitta hem.

Jag har förstått att du verkar tro att det är det enda som GPS kan användas till, du påpekar det i tråd efter tråd.

Varför ens ta upp Polar, när ingen av deras modeller motsvarar det TS eftersöker?

Jag kör Polar med foot pod och byter batteri någon gång per år.
Funkar perfekt!
Men är inget alternativ om det måste vibrera.

Det går utmärkt att ha en GPS-puck.
För att det går att köra efter puls. Även om det är överkurs för dig.

Vet inte om det var mig du gav dig på i ditt senaste inlägg, men jag använder pulsen vid varje träningspass, så varför menar du att det skulle vara överkurs.

Hur ofta behöver du ladda/byta batterier i GPS-pucken, som för övrigt bara är ännu en sak att bä