Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:19Jag köpte Garmin 310XT för några månader sedan och tycker den har allt jag ville ha, även allt TS efterlyser. Förstår inte varför man ska köpa 910 istället. Hursomhelst vill jag bara tipsa om att Mediamarkt var billigast av alla, inkl all näthandel när ja
Jag köpte Garmin 310XT för några månader sedan och tycker den har allt jag ville ha, även allt TS efterlyser. Förstår inte varför man ska köpa 910 istället. Hursomhelst vill jag bara tipsa om att Mediamarkt var billigast av alla, inkl all näthandel när ja
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:29Jag tittade på 310 först men lutar själv åt att införskaffa 910 när det väl blir dags att skaffa klocka. Anledningen är just att jag simmar en hel del också och då även OW. Så visst, den kostar lite mer men då jag både cyklar, simmar och springer så täcke
Jag tittade på 310 först men lutar själv åt att införskaffa 910 när det väl blir dags att skaffa klocka. Anledningen är just att jag simmar en hel del också och då även OW. Så visst, den kostar lite mer men då jag både cyklar, simmar och springer så täcke
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:30Själv använder jag simfunktionen i 910:an ganska flitigt. Men det är som sagt det, bättre form, effektmätare och bättre pulsregistrering med träningseffekt som är de stora skillnaderna.
Och barometern, om den hade fungerat ordentligt, som den ännu inte g
Själv använder jag simfunktionen i 910:an ganska flitigt. Men det är som sagt det, bättre form, effektmätare och bättre pulsregistrering med träningseffekt som är de stora skillnaderna.
Och barometern, om den hade fungerat ordentligt, som den ännu inte g
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 08:08Tack för all input.
Nu blev det ändå en Suunto Ambit Black HR, som jag köpte på sportamore.se
Jag hittade även en kampanjkod på nätet, som fungerade med 10% rabatt - om det är någon mer som skall handla, så fungerade denna för mig: pr3ssb4ra
Det är bra s
Tack för all input.
Nu blev det ändå en Suunto Ambit Black HR, som jag köpte på sportamore.se
Jag hittade även en kampanjkod på nätet, som fungerade med 10% rabatt - om det är någon mer som skall handla, så fungerade denna för mig: pr3ssb4ra
Det är bra s
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 16:50Hej, vet att det är lite "off-topic", men ni som har Garmin 910 och simmar, stämmer mätningarna av distans bra ?
Spelar simsätt någon roll.
Tack på förhand, mvh Håkan
Hej, vet att det är lite "off-topic", men ni som har Garmin 910 och simmar, stämmer mätningarna av distans bra ?
Spelar simsätt någon roll.
Tack på förhand, mvh Håkan
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 08:07Jag har bara använt crawl, men principen borde vara densamma för de andra simsätten. Det fungerar bra i bassäng om man har hyfsad teknik. Om det kör ihop sig i bassängen för att det är många i banan och man kommer av sig för att man kör ikapp någon t.ex,
Jag har bara använt crawl, men principen borde vara densamma för de andra simsätten. Det fungerar bra i bassäng om man har hyfsad teknik. Om det kör ihop sig i bassängen för att det är många i banan och man kommer av sig för att man kör ikapp någon t.ex,
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 05:56Tack för informationen. Det blev en 910:a, så nu ska jag till hallen och testa. 🙂
//Håkan
Tack för informationen. Det blev en 910:a, så nu ska jag till hallen och testa. 🙂
//Håkan
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 13:55Du får återkomma med en utvärdering.
Du får återkomma med en utvärdering.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 23:01Första testet i 25m pool var positivt, klockan missade en eller möjligen två vändningar. Dvs 50m fel på hela passet. (Körde benspark och det kommer givet inte med på ett bra sätt, men det får väl anses som förväntat.) Uppgraderade klockan till senaste "fi
Första testet i 25m pool var positivt, klockan missade en eller möjligen två vändningar. Dvs 50m fel på hela passet. (Körde benspark och det kommer givet inte med på ett bra sätt, men det får väl anses som förväntat.) Uppgraderade klockan till senaste "fi
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 16:18Benspark blir ju svårt för klockan att registrera. Den bygger nog sina vändningar på att du håller armen relativt still i vändningen, så det blir svårt när du inte använder ett av de inprogrammerade simsätten. Det är samma sak som gör att den registrerar
Benspark blir ju svårt för klockan att registrera. Den bygger nog sina vändningar på att du håller armen relativt still i vändningen, så det blir svårt när du inte använder ett av de inprogrammerade simsätten. Det är samma sak som gör att den registrerar