Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 18:30Man lär ju behöva en fot-puck för att få kadens och lite bättre siffror att leka med ändå.
Fast med tanke på alla diskussioner om hur långt loppet/snöret var när man använder Garmin så verkar tillförlitligheten vara ganska medioker.
Man lär ju behöva en fot-puck för att få kadens och lite bättre siffror att leka med ändå.
Fast med tanke på alla diskussioner om hur långt loppet/snöret var när man använder Garmin så verkar tillförlitligheten vara ganska medioker.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 18:41Du missade att förklara varför puls var överkurs för mig.
Alla GPS-klockor/puckar dras med samma problem, fördelen är att jag får samma "fel" varje gång jag springer/cyklar samma sträcka. Jag föredrar detta framför att kalibrera fot-podar till förbannels
Du missade att förklara varför puls var överkurs för mig.
Alla GPS-klockor/puckar dras med samma problem, fördelen är att jag får samma "fel" varje gång jag springer/cyklar samma sträcka. Jag föredrar detta framför att kalibrera fot-podar till förbannels
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 18:43>Jag har förstått att du verkar tro att det är det enda som GPS kan användas till,
>Jag har förstått att du verkar tro att det är det enda som GPS kan användas till,
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 19:19?
?
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 19:25Ja, det är lätt att jobba med puls, tidsintervaller och Borgskala.
Ja, det är lätt att jobba med puls, tidsintervaller och Borgskala.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 19:26Pratar man Garmin och löpning tror jag att 610 kanske är lite roligare. Jag vet inte, har en 910 (och en 310) själv. 910 har framför allt simfunktion och är lite smidigare än 310:an, annars är det lite svårt att motivera prisskillnaden om man inte har eff
Pratar man Garmin och löpning tror jag att 610 kanske är lite roligare. Jag vet inte, har en 910 (och en 310) själv. 910 har framför allt simfunktion och är lite smidigare än 310:an, annars är det lite svårt att motivera prisskillnaden om man inte har eff
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:21Fantastiskt, vilket forum! Mycket uppskattat med era tips och delade erfarenhet! 🙂
Det lutar åt en Garmin. Jag som var helt inne på Suunto innan, som jag tycker är riktigt snygga dygnet runt.
Återkommer med feedback när jag köpt och testat en klocka.
Fantastiskt, vilket forum! Mycket uppskattat med era tips och delade erfarenhet! 🙂
Det lutar åt en Garmin. Jag som var helt inne på Suunto innan, som jag tycker är riktigt snygga dygnet runt.
Återkommer med feedback när jag köpt och testat en klocka.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:37Nej, jag skulle inte köpa därifrån. Se http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=15994
Nej, jag skulle inte köpa därifrån. Se http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=15994
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:48Kika hellre hos OutdoorExperten eller AddNature.
Kika hellre hos OutdoorExperten eller AddNature.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 22:54Utom de två kan jag även rekommendera Outnorth, ibland är de lite billigare än Addnature (med liknande regler ang. (retur)frakt).
Utom de två kan jag även rekommendera Outnorth, ibland är de lite billigare än Addnature (med liknande regler ang. (retur)frakt).