Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 13:12(t+) Linda!
(t+) Linda!
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 23:02Ex på oetisk reklam för löpteknikkurser.
"enligt Reckmann kan löpekonomin förbättras med 30 procent hos medelgoda motionslöpare med lika god kondition, vilket skulle ge en skillnad på minst 60 sekunder i kilometertid"
från en artikel/reklam för boken -
Ex på oetisk reklam för löpteknikkurser.
"enligt Reckmann kan löpekonomin förbättras med 30 procent hos medelgoda motionslöpare med lika god kondition, vilket skulle ge en skillnad på minst 60 sekunder i kilometertid"
från en artikel/reklam för boken -
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 23:06Du tror inte det är journalisten som kokat ihop det utifrån något som sagts i intervjun? Det vore inte första gången det hände 🙂
Du tror inte det är journalisten som kokat ihop det utifrån något som sagts i intervjun? Det vore inte första gången det hände 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 07:03Framfotatekniken?
http://www.youtube.com/watch?v=NPdb7ZDJKS4
Framfotatekniken?
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 07:25Där håller jag med dig, Krister. Väldigt oseriöst. Säljer han kurser också, förutom bok?
Oseriösa personer finns naturligtvis i de flesta branscher, jag tycker att andra löpskolare (?) har en betydligt mer realistisk framläggning av vad deras "produkt" ä
Där håller jag med dig, Krister. Väldigt oseriöst. Säljer han kurser också, förutom bok?
Oseriösa personer finns naturligtvis i de flesta branscher, jag tycker att andra löpskolare (?) har en betydligt mer realistisk framläggning av vad deras "produkt" ä
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 09:06Jag såg den artikeln, Krister, och reagerade ungefär som du.
"Nu har Thomas Reckmann skrivit en bok – Det perfekta löpsteget - och ger tekniklektioner i löpning, ett eftersatt kapitel både i friidrottsklubbar och bland motionärer. Jämför med tennis eller
Jag såg den artikeln, Krister, och reagerade ungefär som du.
"Nu har Thomas Reckmann skrivit en bok – Det perfekta löpsteget - och ger tekniklektioner i löpning, ett eftersatt kapitel både i friidrottsklubbar och bland motionärer. Jämför med tennis eller
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 09:12Låter som en oinsatt journalist försöker skriva om något han inte begriper, intervjupersonen kan väl omöjligt ha menat som det står i artikeln. Det måste vara ett missförstånd att löptekniken skulle kunna öka farten med så mycket.
Jag har svårt att tro a
Låter som en oinsatt journalist försöker skriva om något han inte begriper, intervjupersonen kan väl omöjligt ha menat som det står i artikeln. Det måste vara ett missförstånd att löptekniken skulle kunna öka farten med så mycket.
Jag har svårt att tro a
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 09:16Annica: läste även en liknande artikel i VLT i samband med vårruset där damerna kunde få sin löpteknik analyserad så på något sätt förmedlas detta till journalisterna.
OBS, jag är inte emot att träna löpteknik, löpskolning etc... eller att tränare lär ut
Annica: läste även en liknande artikel i VLT i samband med vårruset där damerna kunde få sin löpteknik analyserad så på något sätt förmedlas detta till journalisterna.
OBS, jag är inte emot att träna löpteknik, löpskolning etc... eller att tränare lär ut
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 09:22I stort håller jag med dig Krister.
Fast jag vill nog prata med t ex författaren till boken själv i så fall, eller någon annan som erbjuder löpstegskurser och höra argumenten själv. Få dem förmedlade via medier, särskilt om de tröskats genom TT eller lik
I stort håller jag med dig Krister.
Fast jag vill nog prata med t ex författaren till boken själv i så fall, eller någon annan som erbjuder löpstegskurser och höra argumenten själv. Få dem förmedlade via medier, särskilt om de tröskats genom TT eller lik
Quote from Christer Berg on 5 June 2013, 09:36Är det inte en fråga om hur tränad man är också, ni som tränade har ju ändå funnit ett bra löpsteg. En annan som precis börjat träna kanske har mer att vinna på teknikträning?
Själv får jag råd och tips och uppslag av alla dess slag i böcker och tidninga
Är det inte en fråga om hur tränad man är också, ni som tränade har ju ändå funnit ett bra löpsteg. En annan som precis börjat träna kanske har mer att vinna på teknikträning?
Själv får jag råd och tips och uppslag av alla dess slag i böcker och tidninga