Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 21:13Det är svårt att hitta en passande klubb. Sökte själv en klubb för ett par år sedan och fick info att den passade alla nivåer för det var så många med på träningarna i olika nivåer. När jag kom dit var det, förutom mig, två till, varav en skadad. Den andr
Det är svårt att hitta en passande klubb. Sökte själv en klubb för ett par år sedan och fick info att den passade alla nivåer för det var så många med på träningarna i olika nivåer. När jag kom dit var det, förutom mig, två till, varav en skadad. Den andr
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 21:48Jag är bosatt i Tungelsta och vill gärna hitta nån att träna med. Brukar springa både i hemmatrakten samt i Brantbrink (Tullinge). Tränar nu till Stockholm Halvmarathon. Har ambitionen att klara det på under två timmar, springer milen som bäst på strax un
Jag är bosatt i Tungelsta och vill gärna hitta nån att träna med. Brukar springa både i hemmatrakten samt i Brantbrink (Tullinge). Tränar nu till Stockholm Halvmarathon. Har ambitionen att klara det på under två timmar, springer milen som bäst på strax un
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 22:47Sofia; jag ställde mig samma fråga tidigare! Tycker att det verkar lite oklart... http://www.linkoping.friskissvettis.se/default.asp?page=43
Norrköping har däremot ganska organiserade grupper vad jag förstått.Sen har ju IK Akele verksamhet även i Linköp
Sofia; jag ställde mig samma fråga tidigare! Tycker att det verkar lite oklart... http://www.linkoping.friskissvettis.se/default.asp?page=43
Norrköping har däremot ganska organiserade grupper vad jag förstått.
Sen har ju IK Akele verksamhet även i Linköp
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:49susanne: ja okej, när jag var inne på hemsidan hittade jag inte så mkt men det där var ju nått! man kanske borde skriva och efterfråga något sånt, så dom ser att intresset finns!
susanne: ja okej, när jag var inne på hemsidan hittade jag inte så mkt men det där var ju nått! man kanske borde skriva och efterfråga något sånt, så dom ser att intresset finns!
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 00:33Oj det blev en rejäl diskussion. Jag anser inte mig som nybörjare. Sprang Göteborgsvarvet i maj på 2 tim. Varför det inte har varit löpning i min kalender de senaste 2 månaderna är att jag har tränat cykling och gjort halva vätternrundan. Därefter simnin
Oj det blev en rejäl diskussion. Jag anser inte mig som nybörjare. Sprang Göteborgsvarvet i maj på 2 tim. Varför det inte har varit löpning i min kalender de senaste 2 månaderna är att jag har tränat cykling och gjort halva vätternrundan. Därefter simnin
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 01:05Som jag ser det finns det inga klubbar i Stockholmsområdet som tar emot vuxna motionärer (utom Linnea som börjat med sin långlöparsektion senaste åren). Som nybörjare kan Friskis och Svettis vara ett bra alterntiv. Men om man som vuxen, van men långsam mo
Som jag ser det finns det inga klubbar i Stockholmsområdet som tar emot vuxna motionärer (utom Linnea som börjat med sin långlöparsektion senaste åren). Som nybörjare kan Friskis och Svettis vara ett bra alterntiv. Men om man som vuxen, van men långsam mo
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 02:52Fram till ngt år sen fanns det egentligen ingen klubb i Sthlm som tog emot nya medlemmar i organiserad form förutom Studenterna, möjligen med undantag för Fredrikshof, Team Skavsåret i Järfälla och döende Flemingsberg. De traditionellla "arenaföreningarna
Fram till ngt år sen fanns det egentligen ingen klubb i Sthlm som tog emot nya medlemmar i organiserad form förutom Studenterna, möjligen med undantag för Fredrikshof, Team Skavsåret i Järfälla och döende Flemingsberg. De traditionellla "arenaföreningarna
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 04:17Det låter som om jag skulle passa i en löpklubb så småningom. Jag springer redan nu varannan dag och i mycket organiserad form med mig själv. Följer ett väl utstakat schema och ökar ca 10 % i veckan.
Fast ännu har jag såklart inte kört milen, men det komm
Det låter som om jag skulle passa i en löpklubb så småningom. Jag springer redan nu varannan dag och i mycket organiserad form med mig själv. Följer ett väl utstakat schema och ökar ca 10 % i veckan.
Fast ännu har jag såklart inte kört milen, men det komm
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 08:16Staffan, inte för att vara petig nu men kan man inte säga att våran klubb lämpar sig för rena nybörjare då vi inte har det upplägget. Självklart är alla välkomna men det ligger ju i eget ansvar att hänga med på träningarna. Ingen väntar på dej om du sprin
Staffan, inte för att vara petig nu men kan man inte säga att våran klubb lämpar sig för rena nybörjare då vi inte har det upplägget. Självklart är alla välkomna men det ligger ju i eget ansvar att hänga med på träningarna. Ingen väntar på dej om du sprin