Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparlkubbar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hittat ett bra träningsprogram som heter Lidingöloppet på 3 timmar. Har lagt in det i min kalender och kanske ska ökar måltiden. Har aldrig sprungit 3 mil tidigare. Tänkte följa det och samtidigt haka på lite träningsrundor som IF Linnéa Löpning

Pia, ja eller mer korrekt under 60 min på milen. För klarar man inte den farten så kommer uppvärmning gå för fort och man har inga krafter kvar till själva passet. Jag skulle tro att på våra träningar ligger de långsammaste på ca 55 på milen.

Jag hittade följande anslag i Huddinge Centrum... tänkte testa. Någon som känner till henne?

BILD:picasaweb.google.com/lh/photo/3mmuiepXomp_ss4-EGWRUw?feat=directlink

Berätta gärna om min bild funkar, första försöker att länka till extern för mig.

Edit

Jag ser ingen bild, bara ett kryss.

Vi har inom IF Linnea gjort lite ändringar detta för att ingen ska känna sig för långsam för att platsa eller vara med och träna i IF Linnea. Alla ska vara välkommna till klubben och inte känna sig för långsammna för gruppen. Därför har vi oftast flera

Var slutar "uppåt"?

Undrar En som i många år haft som "verksamhetsidé" och motto att "Allt mellan 32 och 92 minuter är normala miltider" och inrättat upplägget men den utgångspunkten.

Linnéa skulle nog kunna vara något för mig (förutom att jag redan är upptagen på torsdagar). Men tisdagarna skulle man kanske prova på efter semestern.

Lena:

Jag har inte 100 % koll på hur snabbt eller långsamt alla springer, men jag vet att att några ligger runt 38 och andra runt 60 min eller långsammare.

Staffan, men vi har också haft seriösa diskussioner inom Linnéa och kommit fram till att vi vänder oss till löpare som redan tränar regelbundet, och inte kan hjälpa absoluta nybörjare att komma igång. Allt annat vore falsk marknadsföring. Det är okej om m

Om man vänder sig till en löparklubb antar jag i all fall att man springer regelbundet och vill utvigda sin löpning.

Då antar jag man klara av att springa 10km utan att stanna för att gå men det är som sagt vad jag tror.