Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparlkubbar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Precis Staffan, du gör de antaganden som nog de flesta löparklubbarna också gör, och det är helt okej tycker jag. Men det gäller ju inte alla löpare, och då är det bra att vara tydlig.

Att som löparklubb ha en genomtänkt och tydlig verksamhetsidé som man informerar om tror jag är viktigt. Det finns ingen lag på att det måste finnas klubbar som tar sig an nybörjare, långsamma, gamla eller vad det vara må.

Jag håller med Fredrika.

Bidrar (förhoppningsvis) nu med bilden som få kunde se:
BILD:http://lh5.ggpht.com/_aqEqJOY2V68/Slmw-VNCfEI/AAAAAAAAALU/NUPZvflxY3Y/s512/trangingsdag.JPG

Jessie, du är min idol! Har du lust att lära en gammal gubbe ditt knep?

Absolut Erik.

När du ser bilden på en sida som du vill länka till. Högerklicka på den och välj Kopiera bildadress. Så lägger du in den istället för det som står i adressfönstret. Brukar funka varje gång! *hepp!*

Tar upp den här tråden istället för att skapa en ny med mina lilla funderingar.

Nu är det snart höst och jag känner att det skulle vara grymt kul att börja träna med någon klubb, dock bor jag inte centralt i sthlm, utan i Sumpan, så det är inte geografis

Ulf > Om du har tittat på Stockholm Marathon eller Lidingöloppet så kan du inte ha missat alla dessa FK Studenter som det dräller av. Och de har fräckheten att komma före alla andra så de kan visa upp sig 🙂 Om jag hade satsat helhjärtat på löpning och b

Tja, om man som jag kämpar med att komma under 6 min/km, så kanske man kan komma tio, femton minuter tidigare, och värma upp i sitt eget tempo, sedan hänga med på uppvärmningen och ha den som kvalitetsdel ...

Ulf, du kan ju alltid pröva båda. Linnéa är supersocialt. Och vi har mycket tjejer också 🙂