Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 12:34Fredrika: Haha, vad får dig att tro att andelen tjejer skulle spela roll? 😀 (H) Jag antar att det finns plats för en halvsatsande god motionär med ambitioner, trots att det är supersocialt?
Nej men allvarligt, detta är inget lätt val. Egentligen skulle
Fredrika: Haha, vad får dig att tro att andelen tjejer skulle spela roll? 😀 (H) Jag antar att det finns plats för en halvsatsande god motionär med ambitioner, trots att det är supersocialt?
Nej men allvarligt, detta är inget lätt val. Egentligen skulle
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 12:55Ulf: det var sagt lite som skämt, men det sociala blir ju lite annorlunda om det är blandat. En del kallar oss för singelklubb för löpare... (jag är gift ;)). Även om det är blandat vad gäller prestationsnivåer i den mån att alla är välkomna så är de fles
Ulf: det var sagt lite som skämt, men det sociala blir ju lite annorlunda om det är blandat. En del kallar oss för singelklubb för löpare... (jag är gift ;)). Även om det är blandat vad gäller prestationsnivåer i den mån att alla är välkomna så är de fles
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 16:33Fredrika: Som medlem i singelgruppen här på fb så uppskattar jag självklart just den specifika informationen. 😉 När är det bäst att dyka upp som provtränande hos er?
Fredrika: Som medlem i singelgruppen här på fb så uppskattar jag självklart just den specifika informationen. 😉 När är det bäst att dyka upp som provtränande hos er?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 16:42Ulf, Tisdagar och Torsdagar kör vi kl 18:30 på zinken (bakom zinkens läktare liksom) Så kom typ 10min innan så är du safe!
Ulf, Tisdagar och Torsdagar kör vi kl 18:30 på zinken (bakom zinkens läktare liksom) Så kom typ 10min innan så är du safe!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 18:25Tja Ulf, då är väl grubblarbänken ingen större idé längre. Vi har ju i princip redan bestämt åt dig 🙂
Tja Ulf, då är väl grubblarbänken ingen större idé längre. Vi har ju i princip redan bestämt åt dig 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 19:49Håller nog med Linnea-gänget. Men, om du tänker satsa riktigt seriöst och siktar på miltider under 35min så tror jag att Studenterna kan vara ett bättre val.
Sedan är det fullt tillåtet att byta klubb om man inte tycker det passar 🙂
Håller nog med Linnea-gänget. Men, om du tänker satsa riktigt seriöst och siktar på miltider under 35min så tror jag att Studenterna kan vara ett bättre val.
Sedan är det fullt tillåtet att byta klubb om man inte tycker det passar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:03De flesta av killarna hos oss satsar nog på sub 40 just nu, men vi är ju också en ganska ny klubb och det blir nog en intressant utveckling. Sen finns det ju några som gör under 40 redan nu även hos oss.
De flesta av killarna hos oss satsar nog på sub 40 just nu, men vi är ju också en ganska ny klubb och det blir nog en intressant utveckling. Sen finns det ju några som gör under 40 redan nu även hos oss.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:11Själv har jag målet att upprepa sub40 och stanna där - med avseende på tempo och mål osv. så känns det som att det är dött lopp oavsett vilken klubb man går med i. För man blir väl inte utkastad från Linnea om man helt plötsligt skulle vilja börja sikta m
Själv har jag målet att upprepa sub40 och stanna där - med avseende på tempo och mål osv. så känns det som att det är dött lopp oavsett vilken klubb man går med i. För man blir väl inte utkastad från Linnea om man helt plötsligt skulle vilja börja sikta m
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:18Ulf, du har ju Fredrikshof vid Östermalms IP oxå. Backträning på måndagar o intervaller på onsdagar kl 18. Se www.fredrikshof.org för mer info
Ulf, du har ju Fredrikshof vid Östermalms IP oxå. Backträning på måndagar o intervaller på onsdagar kl 18. Se http://www.fredrikshof.org för mer info
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:21Ulf. Klart du ska testa! På torsdag är det något som så fint heter "15+15+15+15 löpning" Är i princip, 15 min uppvärmning och sen tempoökning i 15min, sen ytterligare en ökning i 15min och sen en spyökning dom sista 15 och därefter nerjogg..
Roligt pass
Ulf. Klart du ska testa! På torsdag är det något som så fint heter "15+15+15+15 löpning" Är i princip, 15 min uppvärmning och sen tempoökning i 15min, sen ytterligare en ökning i 15min och sen en spyökning dom sista 15 och därefter nerjogg..
Roligt pass