Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:41Ingemar gjorde väl ett fel med sin reklam och han fick en liten tillsägelse från en av dom andra i tråden. Han tog då tillbaka sitt uttalande och avmarkerade inlägget. Ska han sen få fortsatt skit efteråt för detta..?????..kan vi inte slippa dom här djävl
Ingemar gjorde väl ett fel med sin reklam och han fick en liten tillsägelse från en av dom andra i tråden. Han tog då tillbaka sitt uttalande och avmarkerade inlägget. Ska han sen få fortsatt skit efteråt för detta..?????..kan vi inte slippa dom här djävl
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:44......ehe......
......ehe......
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 15:30Fp. David, har du noterat att Ingemar nu har köpt en reklamplats av Olle!
Fp. David, har du noterat att Ingemar nu har köpt en reklamplats av Olle!
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 15:33Det har jag vetat om läääänge.
Det har jag vetat om läääänge.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 15:07Japps, jag hade hoppats på fler anmälningar men tyvärr inte fått in några än så länge! Var inne och kollade själv i helgen och då såg jag dem, men nu verkar de inte komma upp längre?!?! Några som sett till dom? Och visst var de snygga;)
Japps, jag hade hoppats på fler anmälningar men tyvärr inte fått in några än så länge! Var inne och kollade själv i helgen och då såg jag dem, men nu verkar de inte komma upp längre?!?! Några som sett till dom? Och visst var de snygga;)
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 23:21Hittade en sida på nätet där man kan anmäla sig till en löparresa till Kroatien, http://www.crorunning.com. Blev lite sugen faktiskt 🙂
Någon mer som hört talas om detta?
Hittade en sida på nätet där man kan anmäla sig till en löparresa till Kroatien, http://www.crorunning.com. Blev lite sugen faktiskt 🙂
Någon mer som hört talas om detta?
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 19:53Ja det finns ju nu en hel del researrangörer nu som typ MarathonGuiderna som arrangerar å genomför paketresor till ibland okända å exotiska marathonlopp där det kan vara djävligt snirkligt att ta sig fram till. Å sen kan man som grupp få rabatter å det är
Ja det finns ju nu en hel del researrangörer nu som typ MarathonGuiderna som arrangerar å genomför paketresor till ibland okända å exotiska marathonlopp där det kan vara djävligt snirkligt att ta sig fram till. Å sen kan man som grupp få rabatter å det är
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 13:09Jag åker till Monte Gordo med Springtime den 3 mars.
Är det någon annan som åker i vår?
Jag åker till Monte Gordo med Springtime den 3 mars.
Är det någon annan som åker i vår?
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 13:34Jag planerar åka men förhandling pågår hemma om vilken vecka det blir och hur stor del av familjen som följer med.
Jag planerar åka men förhandling pågår hemma om vilken vecka det blir och hur stor del av familjen som följer med.