Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 20:58Jag har aldrig varit på träningsläger och varit hemma till lunch. Det har blivit något lämpligt ifrån kvartersbutiken efter träningen.
Jag har aldrig varit på träningsläger och varit hemma till lunch. Det har blivit något lämpligt ifrån kvartersbutiken efter träningen.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 21:04Cyklister tränar ju så hiskeligt länge!
Cyklister tränar ju så hiskeligt länge!
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 21:06Ja, vi har inget annat för oss.
Ja, vi har inget annat för oss.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 21:27@David: Får rätta mitt svar gällande cykelträningen. På "långa" 9 mils turen med 1250 höjdmeter så var jag INTEe hemma till lunch 🙂
@David: Får rätta mitt svar gällande cykelträningen. På "långa" 9 mils turen med 1250 höjdmeter så var jag INTEe hemma till lunch 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 21:32Om nu någon vill träna relativt långsamt men länge dag efter dag så kutar en dansk från Key West - New Foundland. (t+)
I dag passerade han Miami och bör vara i Jacksonville om 2-3 veckor.
Dagsetapper normalt 4 - 5 mil.Jag kan vara behjälplig med bosta
Om nu någon vill träna relativt långsamt men länge dag efter dag så kutar en dansk från Key West - New Foundland. (t+)
I dag passerade han Miami och bör vara i Jacksonville om 2-3 veckor.
Dagsetapper normalt 4 - 5 mil.
Jag kan vara behjälplig med bosta
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 19:15Chamonix kan jag rekommendera. Sjukt mycket sport av alla de slag, vackra omgivningar och suverän mat.
Chamonix kan jag rekommendera. Sjukt mycket sport av alla de slag, vackra omgivningar och suverän mat.
Quote from Funbeat user on 15 January 2012, 22:53Någon gillade inte mitt inlägg så jag tog bort det;-)
Någon gillade inte mitt inlägg så jag tog bort det;-)
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 06:16Är det så dyrt för att du köper reklamplats av Olle?
Är det så dyrt för att du köper reklamplats av Olle?
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 14:30Någon gillade inte mitt inlägg så jag tog bort det. Försöker bara göra saker som är kul och uppskattas;-)
Någon gillade inte mitt inlägg så jag tog bort det. Försöker bara göra saker som är kul och uppskattas;-)
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 14:32Har du köpt en banner nu?
Har du köpt en banner nu?