Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparresor
You need to log in to create posts and topics.

Hästar it is 🙂

Christer, det ligger något i det du skriver 😉

Jag var på playitas förra året och det var helt fantastiskt ..Några tips:
Håller med om tidigare inlägg om restaurangen i byn precis bredvid - tänker fortfarande tillbaka på den fisken de hade (vad du än gör, boka inte halvpension eller köp mat på någon

Jonas: men om du tänker åka själv skulle jah rekommendera någon av de arranherade resorna på playitas (göteborgsvarvet, träna med eliten etc). Att boka in bara playitas utbud är super om man är två - men det kan nog bli lite ensamt om man kör själv..

Jag var med Springtime til Monte Gordo förra året och åker nog i år igen. Där är det inga problem att åka helt själv. Man lär snabbt känna andra.
Många veckor är inte helt fullbokade och man kan hitta ganska billiga sista-minuten platser om man är flexibe

Vissa resor är dyrare, andra inte - såsom Barbro + Jan.

Har tillgång till ett krypin i alperna ( Schweiz ) med 6 bäddplatser.
I närheten finns ett bed&breakfast - billigt. Schweiz och billigt?
Håller man sig undan turistorterna, så är även lilleputtela

Det är väldigt fint hemma hos K-G i Schweiz! (H:)

@Gabriella: Jag var på Playitas i somras (2011) och håller inte alls med dig vad gäller maten. Vi bodde på lägenhetsdelen och vi hade halvpension (frukost + middag) och det var buffé både frukost och middag och det var väldigt bra mat. Där fanns mycket at

När tränade ni?

@David: Med dig är det alltid svårt att veta om du vill ha ett riktigt svar eller om du bara slänger ur dig en av dina sköna kommentarer.

Riktigt svar: Tränade löpning innan frukost och innan det blev för varmt. Cykling på förmiddagen, Simning både förmi