Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 21:55Representerar en löparklubb från Borås.Vi åker en vecka på våren till varmare länder,brukar hamna på ca 6800 med allt inkl 3mål mat o dryck.Kanontrevligt,brukar bli 2 pass om dagen varav ett kvallitets pass
Representerar en löparklubb från Borås.Vi åker en vecka på våren till varmare länder,brukar hamna på ca 6800 med allt inkl 3mål mat o dryck.Kanontrevligt,brukar bli 2 pass om dagen varav ett kvallitets pass
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 22:01Fan va sugen jag blev på att följa med (H:)
Fan va sugen jag blev på att följa med (H:)
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 08:40@Kalle, det där var ju ett bra pris. Det är något sådant jag vill hamna på. Åker man med Springtime så är det ju nästan det dubbla för en vecka, och det tycker jag är liiiite väl mycket alltså.
@Ingmari, Apollos löparresor verkar vara slutsålda. Åtminsto
@Kalle, det där var ju ett bra pris. Det är något sådant jag vill hamna på. Åker man med Springtime så är det ju nästan det dubbla för en vecka, och det tycker jag är liiiite väl mycket alltså.
@Ingmari, Apollos löparresor verkar vara slutsålda. Åtminsto
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 09:07Trist, Jonas. Det har nog blivit väldigt populärt med den här typen av träningsresor tror jag.
Göteborgsvarvet ordnar ju också ordnar löparresor - men det kanske var det du hade kollat på?
Här finns en länk i alla fall: http://www.goteborgsvarvet.com/L
Trist, Jonas. Det har nog blivit väldigt populärt med den här typen av träningsresor tror jag.
Göteborgsvarvet ordnar ju också ordnar löparresor - men det kanske var det du hade kollat på?
Här finns en länk i alla fall: http://www.goteborgsvarvet.com/L
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 09:54@Ingmari
Nej, det var väl egentligen inte just den jag tittade på, utan den "träna med eliten". Men ingen av dem verkar ju vara lediga platser kvar. Men jag slängde iaf iväg ett mail och hörde mig för.
@Ingmari
Nej, det var väl egentligen inte just den jag tittade på, utan den "träna med eliten". Men ingen av dem verkar ju vara lediga platser kvar. Men jag slängde iaf iväg ett mail och hörde mig för.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 09:57Ingmarie
jag och Linda var på Playitas förra året.
Det är en riktigt bra anläggning
stor simbassäng, massa träningspass, gym både inomhus och utomhus.
Inte så jättebra med löparspår tyckte vi dock. Mest offroad uppe i bergen. Men det kan ju vara kul det
Ingmarie
jag och Linda var på Playitas förra året.
Det är en riktigt bra anläggning
stor simbassäng, massa träningspass, gym både inomhus och utomhus.
Inte så jättebra med löparspår tyckte vi dock. Mest offroad uppe i bergen. Men det kan ju vara kul det
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 20:58Tack, Josefine! 🙂 Toppen med tipset om restaurangen - sånt gillar jag. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska få åka - det ska bli så himla härligt.
Tack, Josefine! 🙂 Toppen med tipset om restaurangen - sånt gillar jag. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska få åka - det ska bli så himla härligt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 08:55Ingmari, när åker du? Något speciellt du tänkte träna där nere?
Ingmari, när åker du? Något speciellt du tänkte träna där nere?
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 08:57Ingmari, fasen så avis jag blir 🙂 Du kommer få det fantastiskt. Här får man hålla tillgodo med skridskospåren i skrylle 🙁
Ingmari, fasen så avis jag blir 🙂 Du kommer få det fantastiskt. Här får man hålla tillgodo med skridskospåren i skrylle 🙁
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 09:00Jag är jätteavis på mig själv. 🙂 Vi åker 24 april.
Jag tänkte nog träna det mesta. Träningsutbudet skiljer sig väl lite mellan de olika veckorna, men jag hoppas på aerobics, spinning, gympa samt en massa löpning och simning förstås. Sen ska jag så kla
Jag är jätteavis på mig själv. 🙂 Vi åker 24 april.
Jag tänkte nog träna det mesta. Träningsutbudet skiljer sig väl lite mellan de olika veckorna, men jag hoppas på aerobics, spinning, gympa samt en massa löpning och simning förstås. Sen ska jag så kla