Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparresor
You need to log in to create posts and topics.

Här har Anna skrivit om hennes vistelse på Playitas: http://blogg.piggelina.se/2011/01/playitas-sammanfattningen/

@Linda: Jasså, du bor här i närheten av mig. Så Skrylle är ingen höjdare att träna i för tillfället? Är det något av spåren som överhuvudtaget går att springa?
Det är ju inte lätt och vara löpare för tillfället. Min löpträning har den senaste tiden mest v

Jonas jag är nyinflyttad i Sandby så har inte hunnit med så mycket än. Brukar springa runt flyinge/gårdstånga/revinge då det är ditåt jag hittar. Men just nu blir det mest inne då det blir för slitsamt att halka omkring ute. Skrylle är isbana. Helt galet

Tack, Karin! 🙂

Linda, jag bor faktiskt oxå i Sandby så när underlaget är bra i Skrylle så springer jag ofta dit, tar en lagom runda där och springer sedan hem igen. Var i Sandby bor du då? Själv bor jag borta på Fågelsångsområdet.

Karin, det var bra info på den sidan.

Jag bor på kornvägen, typ vid cementgjuteriet 🙂

Linda, jag kunde tänka mig det med tanke på det du skrev om var du brukade springa. Hur länge har du bott i Sandby då. och hur kom det sig att du flyttat hit?

Har bott här sen första december. Liten mellanlandning medans det letas gård att köpa. Så förhoppningarna är att inte bo här längre än till sommaren. 🙂 Men jag trivs bra än så länge.

Gård! Det låter ju härligt. Är det hästar då, eller lantbruk?

Jonas - om du vill chatta med Linda så kan du väl skicka PM istället - det här skulle ju handla om löparresor?!