Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 14:21Här har Anna skrivit om hennes vistelse på Playitas: http://blogg.piggelina.se/2011/01/playitas-sammanfattningen/
Här har Anna skrivit om hennes vistelse på Playitas: http://blogg.piggelina.se/2011/01/playitas-sammanfattningen/
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:27@Linda: Jasså, du bor här i närheten av mig. Så Skrylle är ingen höjdare att träna i för tillfället? Är det något av spåren som överhuvudtaget går att springa?
Det är ju inte lätt och vara löpare för tillfället. Min löpträning har den senaste tiden mest v
@Linda: Jasså, du bor här i närheten av mig. Så Skrylle är ingen höjdare att träna i för tillfället? Är det något av spåren som överhuvudtaget går att springa?
Det är ju inte lätt och vara löpare för tillfället. Min löpträning har den senaste tiden mest v
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:30Jonas jag är nyinflyttad i Sandby så har inte hunnit med så mycket än. Brukar springa runt flyinge/gårdstånga/revinge då det är ditåt jag hittar. Men just nu blir det mest inne då det blir för slitsamt att halka omkring ute. Skrylle är isbana. Helt galet
Jonas jag är nyinflyttad i Sandby så har inte hunnit med så mycket än. Brukar springa runt flyinge/gårdstånga/revinge då det är ditåt jag hittar. Men just nu blir det mest inne då det blir för slitsamt att halka omkring ute. Skrylle är isbana. Helt galet
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:31Tack, Karin! 🙂
Tack, Karin! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:37Linda, jag bor faktiskt oxå i Sandby så när underlaget är bra i Skrylle så springer jag ofta dit, tar en lagom runda där och springer sedan hem igen. Var i Sandby bor du då? Själv bor jag borta på Fågelsångsområdet.
Karin, det var bra info på den sidan.
Linda, jag bor faktiskt oxå i Sandby så när underlaget är bra i Skrylle så springer jag ofta dit, tar en lagom runda där och springer sedan hem igen. Var i Sandby bor du då? Själv bor jag borta på Fågelsångsområdet.
Karin, det var bra info på den sidan.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:38Jag bor på kornvägen, typ vid cementgjuteriet 🙂
Jag bor på kornvägen, typ vid cementgjuteriet 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:53Linda, jag kunde tänka mig det med tanke på det du skrev om var du brukade springa. Hur länge har du bott i Sandby då. och hur kom det sig att du flyttat hit?
Linda, jag kunde tänka mig det med tanke på det du skrev om var du brukade springa. Hur länge har du bott i Sandby då. och hur kom det sig att du flyttat hit?
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 08:43Har bott här sen första december. Liten mellanlandning medans det letas gård att köpa. Så förhoppningarna är att inte bo här längre än till sommaren. 🙂 Men jag trivs bra än så länge.
Har bott här sen första december. Liten mellanlandning medans det letas gård att köpa. Så förhoppningarna är att inte bo här längre än till sommaren. 🙂 Men jag trivs bra än så länge.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 08:56Gård! Det låter ju härligt. Är det hästar då, eller lantbruk?
Gård! Det låter ju härligt. Är det hästar då, eller lantbruk?
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2011, 08:57Jonas - om du vill chatta med Linda så kan du väl skicka PM istället - det här skulle ju handla om löparresor?!
Jonas - om du vill chatta med Linda så kan du väl skicka PM istället - det här skulle ju handla om löparresor?!