Quote from Guest on 20 December 2008, 23:25Har ni någon löparryggsäck ni rekommenderar?
Önskar mig i julklapp, ev att jag köper en själv i mellandagarna...Kan tänka mig att en del är bättre än andra!
Har ni någon löparryggsäck ni rekommenderar?
Önskar mig i julklapp, ev att jag köper en själv i mellandagarna...
Kan tänka mig att en del är bättre än andra!
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 23:35Väldigt nöjd med min Salomon Raid Revo 15.
Nu verkar den vara borta ur Löplabbets sortiment men dom har en 20 liters istället och den enda kritiken mot min 15 var väl just att den hade lite för dålig kapacitet, 20l hade varit bättre. Jag tror du får köpa
Väldigt nöjd med min Salomon Raid Revo 15.
Nu verkar den vara borta ur Löplabbets sortiment men dom har en 20 liters istället och den enda kritiken mot min 15 var väl just att den hade lite för dålig kapacitet, 20l hade varit bättre. Jag tror du får köpa
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 23:43Bergans of Norway, 12 litersmodellen (finns en sjua också) - jag älskar min rygga!
Bergans of Norway, 12 litersmodellen (finns en sjua också) - jag älskar min rygga!
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 02:44Känns det inte klumpigt att springa med ryggsäck?
Sofia
www.runordie.blogg.se
Känns det inte klumpigt att springa med ryggsäck?
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 07:04Jag använder The North Face Thresher som är en 2-liters rygga med plats för lite extra prylar. Sitter som en smäck! Har den i princip på varje långpass och är jättenöjd.
För längre utflykter använder jag en The North Face Hammerhead. den har 3 liters blås
Jag använder The North Face Thresher som är en 2-liters rygga med plats för lite extra prylar. Sitter som en smäck! Har den i princip på varje långpass och är jättenöjd.
För längre utflykter använder jag en The North Face Hammerhead. den har 3 liters blås
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 08:44>Känns det inte klumpigt att springa med ryggsäck?
Inte med en bra löparryggsäck. Min Raid Revo sitter tajtare än en skjorta. Efter en kilometer så har man glömt att den sitter där.
>Känns det inte klumpigt att springa med ryggsäck?
Inte med en bra löparryggsäck. Min Raid Revo sitter tajtare än en skjorta. Efter en kilometer så har man glömt att den sitter där.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 08:47Jag kör en Haglöfs Ace medium på 12 liter och 650g. Den sitter fantastiskt med remmar på rätt ställen och inget onödigt. Plats för 2 flaskor och vätskesystem samt ett par vettiga småfickor och en stor. En spännrem som gör att ryggan bli ingenting eller 12
Jag kör en Haglöfs Ace medium på 12 liter och 650g. Den sitter fantastiskt med remmar på rätt ställen och inget onödigt. Plats för 2 flaskor och vätskesystem samt ett par vettiga småfickor och en stor. En spännrem som gör att ryggan bli ingenting eller 12
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 09:23Jag har också en Salomon och den funkar bra. Har hänt att jag har varit tvungen att lasta den lite väl tungt och med 3-4 extrakilon upplever jag det lite klumpigt och inte så skönt för löpningen men vad skulle livet vara utan en löparrygga? 🙂
Jag har också en Salomon och den funkar bra. Har hänt att jag har varit tvungen att lasta den lite väl tungt och med 3-4 extrakilon upplever jag det lite klumpigt och inte så skönt för löpningen men vad skulle livet vara utan en löparrygga? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 10:21Jag tänkte börja springa hem från gymmet/jobbet - eller iallafall en liten bit (3 mil hem, lite överkurs änsålänge).
Så det jag behöver packa ner är kanske träningsbyxor, en jacka sen nycklar, busskort och lite sånt. Sen kanske dagens kläder...är det för
Jag tänkte börja springa hem från gymmet/jobbet - eller iallafall en liten bit (3 mil hem, lite överkurs änsålänge).
Så det jag behöver packa ner är kanske träningsbyxor, en jacka sen nycklar, busskort och lite sånt. Sen kanske dagens kläder...är det för
Quote from Urban Nilsson on 21 December 2008, 11:04Den ultimata ryggsäcken för mig blev en oväntad variant. Ärvde den av mina söner. Sitter som gjuten på ryggen och skapar kontakt med folk.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=58bac8ec3548474fa8e18fb6a75c8214.jpg
Den ultimata ryggsäcken för mig blev en oväntad variant. Ärvde den av mina söner. Sitter som gjuten på ryggen och skapar kontakt med folk.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=58bac8ec3548474fa8e18fb6a75c8214.jpg