Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 22:47jag ser fram emot vårvintern på löpband. har aldrig sprungit längre än 10 km varken ute eller inne, men tror att jag är dum/tjurig nog att göra det. Ser fram emot att köra intervaller med ordentlig fartskillnad eller så på löpbandet. Kan iofs göra det ute
jag ser fram emot vårvintern på löpband. har aldrig sprungit längre än 10 km varken ute eller inne, men tror att jag är dum/tjurig nog att göra det. Ser fram emot att köra intervaller med ordentlig fartskillnad eller så på löpbandet. Kan iofs göra det ute
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 20:45Jag har en fundering kring torrhosta och löpning/skidåkning. Jag har haft torrhosta i några veckor, ingen feber eller snuva och jag undrar om det är farligt att löpträna då? jag vet att det här har diskuterats tidigare, men det kanske är några som har någ
Jag har en fundering kring torrhosta och löpning/skidåkning. Jag har haft torrhosta i några veckor, ingen feber eller snuva och jag undrar om det är farligt att löpträna då? jag vet att det här har diskuterats tidigare, men det kanske är några som har någ
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 22:55Som nybörjare har jag upptäckt att gym som har flera löpband sida vid sida kan ge trevlig samvaro med andra, betydligt snabbare och mer rutinerade, löpare. Man kommer ju liksom inte så långt hur fort man än springer... 😉
Annars håller jag med om att det
Som nybörjare har jag upptäckt att gym som har flera löpband sida vid sida kan ge trevlig samvaro med andra, betydligt snabbare och mer rutinerade, löpare. Man kommer ju liksom inte så långt hur fort man än springer... 😉
Annars håller jag med om att det