Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 14:51Jag körde löpband på gymmet idag eftersom det var så halt ute. Jag tycker att löpband är så enformigt så jag vill hellre springa ute, men skaderisken var för stor tyckte jag. Man såg ut i det vackra vinterlandskapet genom fönstret. Sen såg man löpare som
Jag körde löpband på gymmet idag eftersom det var så halt ute. Jag tycker att löpband är så enformigt så jag vill hellre springa ute, men skaderisken var för stor tyckte jag. Man såg ut i det vackra vinterlandskapet genom fönstret. Sen såg man löpare som
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 14:59Usch för sadister. 😉
Usch för sadister. 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:58Ni menar alltså att min svagaste del är det som sitter innan för pannbenet? 😉
Allvarligt talat, ni har bra synpunkter som låter rimliga. Jag får testa ett 3 mila-pass lite längre fram.... eller mycket mycket längre fram faktiskt....
Ni menar alltså att min svagaste del är det som sitter innan för pannbenet? 😉
Allvarligt talat, ni har bra synpunkter som låter rimliga. Jag får testa ett 3 mila-pass lite längre fram.... eller mycket mycket längre fram faktiskt....
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 16:05😀
😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:12"Giv det till löpbanden till de som det tillängnas...och åt det andra därav som ej villa ägnas åt det till anorstädes träning" Lukas 14:37...följande.
"Giv det till löpbanden till de som det tillängnas...och åt det andra därav som ej villa ägnas åt det till anorstädes träning" Lukas 14:37...följande.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:37Kristina, tolkar jag dig rätt nu. Har du sprungit 3 mil, i sträck, på ett löpband...
Kristina, tolkar jag dig rätt nu. Har du sprungit 3 mil, i sträck, på ett löpband...
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:38Hmmmm - 42195 meter är faktiskt rekordet för mig. 3 mil ett antal otal gånger.....
Hmmmm - 42195 meter är faktiskt rekordet för mig. 3 mil ett antal otal gånger.....
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:42Är bara pannbenet tjockt nog så är det inga problem, hävdar jag som bara sprungit runt 25-28km.
Fast jag tänker förbättra den statistiken nån gång, det är ju ynkligt att jag *aldrig* sprungit över 3 mil på löpbandet. 😀
Är bara pannbenet tjockt nog så är det inga problem, hävdar jag som bara sprungit runt 25-28km.
Fast jag tänker förbättra den statistiken nån gång, det är ju ynkligt att jag *aldrig* sprungit över 3 mil på löpbandet. 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:44Ja skäms på dig Annica! 😉
Det är nyttligt att ha tråkigt - mycket bra pannbensträning! 😀
Ja skäms på dig Annica! 😉
Det är nyttligt att ha tråkigt - mycket bra pannbensträning! 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:45Att springa så länge är en fantastisk prestation, framförallt mentalt. jag som tyckte 10km var slitsamt för psyket, för att inte säga tråkigt... Det är bara att lyfta på hatten och grattulera
Att springa så länge är en fantastisk prestation, framförallt mentalt. jag som tyckte 10km var slitsamt för psyket, för att inte säga tråkigt... Det är bara att lyfta på hatten och grattulera