Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 11:24Lena har givetvis rätt! 😀
Jag har gått på många olika gym sedan 1990 fram tills i år. På det första jag gick på fanns det till och med en veteranvärldsmästarinna i bodybuilding och allt var VÄLDIGT muskelbyggarinriktat. Sen blev det lite Nautilus och nå
Lena har givetvis rätt! 😀
Jag har gått på många olika gym sedan 1990 fram tills i år. På det första jag gick på fanns det till och med en veteranvärldsmästarinna i bodybuilding och allt var VÄLDIGT muskelbyggarinriktat. Sen blev det lite Nautilus och nå
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 11:36Bäst gillar jag de gym som har störst spridning på klientelet.
Bäst gillar jag de gym som har störst spridning på klientelet.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:13Håller med Lena.
Om jag skull testa ett GYM igen, så skulle jag leta efter ett med en mångfald olika människor.2001 var konditionsidrotterna inklämda i ett hörn på det GYM jag gick på.
Det låg i ett badhus, vilket var en fördel + att det fanns ett Romer
Håller med Lena.
Om jag skull testa ett GYM igen, så skulle jag leta efter ett med en mångfald olika människor.
2001 var konditionsidrotterna inklämda i ett hörn på det GYM jag gick på.
Det låg i ett badhus, vilket var en fördel + att det fanns ett Romer
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:49Lopband ar helt perfekt nar man som jag tillbringar 3manader i en indisk stad, har ar trfaiken sa hektisk och temperaturen sa hog att det blir svart att fa till nan sammanhangande lopning alls utomhus, utan att utsatta sig for livsfara 🙂
Tacka vet jag g
Lopband ar helt perfekt nar man som jag tillbringar 3manader i en indisk stad, har ar trfaiken sa hektisk och temperaturen sa hog att det blir svart att fa till nan sammanhangande lopning alls utomhus, utan att utsatta sig for livsfara 🙂
Tacka vet jag g
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 15:55K-G
Har du provat crosstrainer? Eller AMT-maskin? Verkar kanon för löpare med "lite klena knän" som komplementträning.
K-G
Har du provat crosstrainer? Eller AMT-maskin? Verkar kanon för löpare med "lite klena knän" som komplementträning.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 16:28Tack för tipset Fia-Lotta, men född på vischan har jag lärt mig gripa "halmstrån".
Undviker maskiner så mycket som möjligt.
Arbetar jag i trädgård eller skog så blir det med handkraft.
Står jag mer eller mindre på plats så kan jag parera mina knän.Nu l
Tack för tipset Fia-Lotta, men född på vischan har jag lärt mig gripa "halmstrån".
Undviker maskiner så mycket som möjligt.
Arbetar jag i trädgård eller skog så blir det med handkraft.
Står jag mer eller mindre på plats så kan jag parera mina knän.
Nu l
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:32Jag tränade på gym i början av åttiotalet och då var det muskelbygge/styrka till 100% och 0 (noll) % kondition, iaf. där jag tränade.
Jag tränade på gym i början av åttiotalet och då var det muskelbygge/styrka till 100% och 0 (noll) % kondition, iaf. där jag tränade.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:59Roddmaskin är väl en maskin...
Roddmaskin är väl en maskin...
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:12Min erfarenhet av gym är ifrån mitten av åttiotalet. Vi hade ett sådant där jag växte upp, det kallades dock Atletklubb och som Anders skriver så var det endast muskelbygge som gällde.
Jag var där endast en gång och ni kommer nog förstå varför. Jag la mi
Min erfarenhet av gym är ifrån mitten av åttiotalet. Vi hade ett sådant där jag växte upp, det kallades dock Atletklubb och som Anders skriver så var det endast muskelbygge som gällde.
Jag var där endast en gång och ni kommer nog förstå varför. Jag la mi
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:16Red. Kom in fel. Jag åsyftar givetvis roddmaskinen.
Helt rätt, men det var den metoden jag fann ut var bäst
med ett nytt titanknä.Hade jag icke haft titanen hade jag ej heller använt roddmaskinen.
Naturen runt ikring erbjuder mängder av rörelsevariat
Red. Kom in fel. Jag åsyftar givetvis roddmaskinen.
Helt rätt, men det var den metoden jag fann ut var bäst
med ett nytt titanknä.
Hade jag icke haft titanen hade jag ej heller använt roddmaskinen.
Naturen runt ikring erbjuder mängder av rörelsevariat