Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:22Helt underbar historia, Rickard!
Helt underbar historia, Rickard!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:28Helt rätt Anders.
En underbar historia.Tack Rickard, visste inte om jag skulle gråta eller skratta.
Det blev nåt mittimellan.
Helt rätt Anders.
En underbar historia.
Tack Rickard, visste inte om jag skulle gråta eller skratta.
Det blev nåt mittimellan.
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 12:01😀
Förra vintern sprang jag faktiskt på gymmet lite, körde crossmaskinen också eller vad det heter, men blev aldrig klok på om det var meningen de skulle vara passgångare eller inte, kanske jag gjorde ngt fel?
I vinter har jag sprungit ute hittills, men
😀
Förra vintern sprang jag faktiskt på gymmet lite, körde crossmaskinen också eller vad det heter, men blev aldrig klok på om det var meningen de skulle vara passgångare eller inte, kanske jag gjorde ngt fel?
I vinter har jag sprungit ute hittills, men
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 08:41Körde löpband i morse för att kunna få till ett långpas när det var isgata ute. Herreguuuuuuuuuuuuud vad långtråkigt det var, men det gick och passet blev i alla fall av (På jobbet finns ingen TV vid löpbandet så mornpasset på P3 fick hålla mig under arma
Körde löpband i morse för att kunna få till ett långpas när det var isgata ute. Herreguuuuuuuuuuuuud vad långtråkigt det var, men det gick och passet blev i alla fall av (På jobbet finns ingen TV vid löpbandet så mornpasset på P3 fick hålla mig under arma
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:27Tinky: Frågan handlar nog lika mycket om var man befinner sig i progressionen. Tanken med långpasset är förutom det du skriver även att vänja muskler, m-fästen, leder, senor & ligament med belastningen som kommar från asfalt, ojämnheter m.m. Detta verkar
Tinky: Frågan handlar nog lika mycket om var man befinner sig i progressionen. Tanken med långpasset är förutom det du skriver även att vänja muskler, m-fästen, leder, senor & ligament med belastningen som kommar från asfalt, ojämnheter m.m. Detta verkar
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:42Jag tycker löpbandet sliter mer vid långpass än utelöpning pga den statiska löpningen. Jag blir mer "jämntrött" i hela kroppen ute medan löpbandet gör mig trött i de delar av kroppen jag är svagast i. I alla fall på längre pass på över 3 mil.
Jag tycker löpbandet sliter mer vid långpass än utelöpning pga den statiska löpningen. Jag blir mer "jämntrött" i hela kroppen ute medan löpbandet gör mig trött i de delar av kroppen jag är svagast i. I alla fall på längre pass på över 3 mil.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:55"löpbandet gör mig trött i de delar av kroppen jag är svagast i"
-Du kanske inte alls är "svagast" nånstans alls för det du är bäst tränad för? Att det är avsaknaden av variation som sliter??? (Skriver en som fortfarande aldrig sprungit på löpband, fniss
"löpbandet gör mig trött i de delar av kroppen jag är svagast i"
-Du kanske inte alls är "svagast" nånstans alls för det du är bäst tränad för? Att det är avsaknaden av variation som sliter??? (Skriver en som fortfarande aldrig sprungit på löpband, fniss
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 10:11Fnissar, men nu är jag nog lite dum i huvudet - jag läser och läser, men förstår inte. Vad menar du? 😀
Fnissar, men nu är jag nog lite dum i huvudet - jag läser och läser, men förstår inte. Vad menar du? 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 12:40"Jag tycker löpbandet sliter mer vid långpass än utelöpning pga den statiska löpningen." -Du är alltså bra tränad i varierad löpning... Jag avundas!
Då du nöter på ett band så blir det slitage på kanske ett och samma sätt hela tiden. Det ska du nog inte
"Jag tycker löpbandet sliter mer vid långpass än utelöpning pga den statiska löpningen." -Du är alltså bra tränad i varierad löpning... Jag avundas!
Då du nöter på ett band så blir det slitage på kanske ett och samma sätt hela tiden. Det ska du nog inte
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 13:59Aha, nu fattar tom jag.
/Einstein 🙂
Aha, nu fattar tom jag.
/Einstein 🙂