Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:38Har inget löpband och vägrar gå på nåt gym. Körde på som vanligt fast i snö och drog på mig en lårsträckning istället, missar kanske Sylvesterloppet bara för det?
Ska allvarligt överväga att gå på ett sånt däringa gym med löpband nästa gång... Hoppas ing
Har inget löpband och vägrar gå på nåt gym. Körde på som vanligt fast i snö och drog på mig en lårsträckning istället, missar kanske Sylvesterloppet bara för det?
Ska allvarligt överväga att gå på ett sånt däringa gym med löpband nästa gång... Hoppas ing
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:55Det var mycket gnäll här över det ena eller det andra.
Håller med att löp band är lång tråkigt men har man ett mål att sikta mot så brukar det gå bättre.
Sen när man kan börja springa ute så är man redan ganska vältränad och kan avancera snabbare till en
Det var mycket gnäll här över det ena eller det andra.
Håller med att löp band är lång tråkigt men har man ett mål att sikta mot så brukar det gå bättre.
Sen när man kan börja springa ute så är man redan ganska vältränad och kan avancera snabbare till en
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:56Hear, hear Dan K!
Hear, hear Dan K!
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:57Anders, jag betvivlar att nån skrattar eftersom antingen har man varit där själv eller så har man inte vågat ge sig på det själv än och oavsett har man ingen täckning för att garva åt att nån försöker lära sig nåt nytt såvida de inte är osedvanligt korkad
Anders, jag betvivlar att nån skrattar eftersom antingen har man varit där själv eller så har man inte vågat ge sig på det själv än och oavsett har man ingen täckning för att garva åt att nån försöker lära sig nåt nytt såvida de inte är osedvanligt korkad
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 23:11Ingen garvar åt nån annan på ett gym. De är fullt upptagna med sin egen träning. Däremot hjälper de oftast till om man frågar om nåt.
Ingen garvar åt nån annan på ett gym. De är fullt upptagna med sin egen träning. Däremot hjälper de oftast till om man frågar om nåt.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 23:27Ursäkta mig Håkan.
Senast jag var på GYM var 2001 - sommar + höst. Hade fått ett titanknä, så roddmaskinen var kanon.
Jag hade väldigt svårt för att låta bli att skratta.
På den tiden kallades muskelbyggare för "TV-apparater".Hade givetvis med mig ege
Ursäkta mig Håkan.
Senast jag var på GYM var 2001 - sommar + höst. Hade fått ett titanknä, så roddmaskinen var kanon.
Jag hade väldigt svårt för att låta bli att skratta.
På den tiden kallades muskelbyggare för "TV-apparater".
Hade givetvis med mig ege
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 00:28Ursäkta mig K-G!
Min efarenhet från gym inskränker sig till modern tid. Gjorde nog mitt första gymbesök 2003. Har upplevt stor hjälpsamhet när man ser att nån annan t.ex. gör rörelser på riskabelt sätt.
Var det dig själv eller de andra som du skrattade
Ursäkta mig K-G!
Min efarenhet från gym inskränker sig till modern tid. Gjorde nog mitt första gymbesök 2003. Har upplevt stor hjälpsamhet när man ser att nån annan t.ex. gör rörelser på riskabelt sätt.
Var det dig själv eller de andra som du skrattade
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 08:50OK. Modern tid. Ha, ha, ha. Den var bra.
Neandertalaren skrattade givetvis åt "TV-apparaterna" :-),
även åt sig själv ;).Tyckte nog att jag inte passade in med tanke på blickar man fick.
De, som väl skulle föregå som tt exempel tittade nog
lite nedlå
OK. Modern tid. Ha, ha, ha. Den var bra.
Neandertalaren skrattade givetvis åt "TV-apparaterna" :-),
även åt sig själv ;).
Tyckte nog att jag inte passade in med tanke på blickar man fick.
De, som väl skulle föregå som tt exempel tittade nog
lite nedlå
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 09:36K-G,
Om du har sådana problem med knäna så tror jag nog du ska omvärdera din syn på gymmen, då dessa radikalt har ändrat karaktär nuförtiden. Det gym jag går till består till nästan 50% av konditionsmaskiner och det är dom som används flitigast. Maskiner
K-G,
Om du har sådana problem med knäna så tror jag nog du ska omvärdera din syn på gymmen, då dessa radikalt har ändrat karaktär nuförtiden. Det gym jag går till består till nästan 50% av konditionsmaskiner och det är dom som används flitigast. Maskiner
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 10:57Men hallå - hur stor kan skillnaden vara mellan 2001 och 2003?
Nej, skillnaden ligger nog mellan olika gym snarare. Eller kanske hur man själv uppfattar det.
Men hallå - hur stor kan skillnaden vara mellan 2001 och 2003?
Nej, skillnaden ligger nog mellan olika gym snarare. Eller kanske hur man själv uppfattar det.