Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:13Kul med alla svar o synpunkter 🙂
På mitt gym är väggen täckt med gigantiska speglar.så vi ska kunna se oss själva när vi kutar..samt 1 TV ovanför..så visst..det GÅR i nödfall..men JAG känner mig som 1 försökskanin /ekorrhjul..se detta svarta gummiband
Kul med alla svar o synpunkter 🙂
På mitt gym är väggen täckt med gigantiska speglar.så vi ska kunna se oss själva när vi kutar..samt 1 TV ovanför..så visst..det GÅR i nödfall..men JAG känner mig som 1 försökskanin /ekorrhjul..se detta svarta gummiband
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:24Vänta nu här!
Jag får min friska luft när jag cyklar till gymmet och springer sedan inomhus på löpband, medan du kör bil till motionspåret och springer ute. Går inte det på ett ut ? 🙂
Vänta nu här!
Jag får min friska luft när jag cyklar till gymmet och springer sedan inomhus på löpband, medan du kör bil till motionspåret och springer ute. Går inte det på ett ut ? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:54Tobias.
Helt underbart.
Tobias.
Helt underbart.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 11:31Vintertid gillar jag löpbandet, ingen kall vind och ingen halka. På gymmet finns det både fönster och spegelplats : )
Dessutom har jag börjat lyssna på ljudbok medan jag är på bandet så det blir lätt en mil då boken är bra och jag inte kan sluta lyssna.
Vintertid gillar jag löpbandet, ingen kall vind och ingen halka. På gymmet finns det både fönster och spegelplats : )
Dessutom har jag börjat lyssna på ljudbok medan jag är på bandet så det blir lätt en mil då boken är bra och jag inte kan sluta lyssna.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 11:33Annelie, vilken bra kombination. Stimulans för både kropp och själ, i ett enda paket 🙂
Jag ska nog sikta in på på löpbandet idag en stund jag med, fast jag lyssnar bara på musik och dagdrömmer lite. Skönt med lite lugn och ro för själen, det tar ett li
Annelie, vilken bra kombination. Stimulans för både kropp och själ, i ett enda paket 🙂
Jag ska nog sikta in på på löpbandet idag en stund jag med, fast jag lyssnar bara på musik och dagdrömmer lite. Skönt med lite lugn och ro för själen, det tar ett li
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 16:56Löpband är grymt bra speciellt den årstiden som är nu.
I morse var det 1 timmes dokumentär om månlandningen.Fördelen tycker jag som har ett knä som spökar är att det går bättre på
löpband än på asfalt.agron
Löpband är grymt bra speciellt den årstiden som är nu.
I morse var det 1 timmes dokumentär om månlandningen.
Fördelen tycker jag som har ett knä som spökar är att det går bättre på
löpband än på asfalt.
agron
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 17:31Inte fan drar jag ut och springer snabbdistans eller intervaller på isgata eller i 20cm snö. det gynnar varken det ena eller det andra. Visst föredrar jag skogen. men då vill jag ha en sommarvind i håret, vackra höstlöv på träden eller vårsolen i ansiktet
Inte fan drar jag ut och springer snabbdistans eller intervaller på isgata eller i 20cm snö. det gynnar varken det ena eller det andra. Visst föredrar jag skogen. men då vill jag ha en sommarvind i håret, vackra höstlöv på träden eller vårsolen i ansiktet
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 17:46Agron.
Nu har jag väl knän som inte är av denna världen.
De är ganska så skadade. Minst sagt.När jag vill röra mina knän så avlappnat som möjligt och utan min kroppsvikt - 83 kg - sätter jag mig i en roddmaskin.
Har en hemma, som jag just nu använder.
Agron.
Nu har jag väl knän som inte är av denna världen.
De är ganska så skadade. Minst sagt.
När jag vill röra mina knän så avlappnat som möjligt och utan min kroppsvikt - 83 kg - sätter jag mig i en roddmaskin.
Har en hemma, som jag just nu använder.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 19:30Ja som längst har jag sprungit på ett löpband inomhus i 2tim.Det var värdelöst,man blev uttråkad.Men envis som jag är så kunde jag inte sluta för jag hade redan bestämt mig innan att jag skulle springa 2tim:-).
Ja som längst har jag sprungit på ett löpband inomhus i 2tim.Det var värdelöst,man blev uttråkad.Men envis som jag är så kunde jag inte sluta för jag hade redan bestämt mig innan att jag skulle springa 2tim:-).
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 19:57Jag vet inte va ni gnäller...som har spegel...TV...mm mera i gym. Gym som jag går är ingen spegel framför löpbandet eller en TV och tom. dålig musik hörs nästan ingentin. Det är klart att det är jätte tråkigit att "löpa" tex 10 km när man har ingentig att
Jag vet inte va ni gnäller...som har spegel...TV...mm mera i gym. Gym som jag går är ingen spegel framför löpbandet eller en TV och tom. dålig musik hörs nästan ingentin. Det är klart att det är jätte tråkigit att "löpa" tex 10 km när man har ingentig att