Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpband som underlag
You need to log in to create posts and topics.

Nu blir jag rejält avundsjuk på er! Vad har ni för mysiga band egentligen?? Fusk. 🙂

Lady, Jämfört med dina moderatband man läst om i din blogg som har fläktar och skärmar ser mina band ut som kvarlevor från 60talet man vevar fram 😉 Haha

Linda: Fast ditt har nedförsbacke. (t+) Undrar om det finns spinningcyklar med nedförsbacke också? 😉

Vi har 4 st Sportsart 6300 hr (??) på universitetet, inget top notch kanske, men jag är nöjd.

Linda, jag skulle gärna byta tryckkänslig skärm och såna lyx-prylar mot användbara funktioner som nerförsbacke! 🙂

Lady, Och jag tar gärna moderatbandet i utbyte 🙂

Jag undrar vad gymmen skulle säga om vi började bära iväg deras utrustning 😀

Jag visste inte ens att det fanns band som kunde göra nerförbackar, uppför har jag ju sett är standard vad det verkar men nedförsbacke..? Då måste det sitta någon form av mojän

Jisses, vilka löpband det finns! Jag har bara ett gammalt Polar löpband från 1900-talet till mitt förfogande på intervallpassen. Men å andra sidan är mitt gamla pulsband från 1900-talet kompatibelt med löpbandet, så jag behöver inte ha klockan på mig för

Jag behöver inte ens ha pulsbandet på mig för att kunna läsa av pulsen - jag känner om det är jobbigt ändå. DÅ kan vi börja snacka high-tech! 😉 😀

🙂

Jo, förvisso. Men siffernödig som jag är vill jag ha siffror. Siffror!!