Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 19:02Håller med - underlaget var (t-). Jag vill ju bara gasa på lixom, inte trippa fram å leta fäste. Då blir det drygt..... Jag hade broddar, men dom var för stora och snodde runt hela tiden, inte så stor vits att ha broddar på sidan av foten. (#)
Håller med - underlaget var (t-). Jag vill ju bara gasa på lixom, inte trippa fram å leta fäste. Då blir det drygt..... Jag hade broddar, men dom var för stora och snodde runt hela tiden, inte så stor vits att ha broddar på sidan av foten. (#)
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 21:35tips ved glatt underlag av snø og is :Prøv og "rubbe " skoene under med 80-100 korning sandpapir, og jeg har også hatt god erfaring av og valle sålene med skismøring som er litt for myk for detaktuelle tempraturen. Serlig hvis underlaget er snø
tips ved glatt underlag av snø og is :Prøv og "rubbe " skoene under med 80-100 korning sandpapir, og jeg har også hatt god erfaring av og valle sålene med skismøring som er litt for myk for detaktuelle tempraturen. Serlig hvis underlaget er snø
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 22:56Oj då....nu hamnade vi igen långt utanför löpbandet....typiskt oss...men åter djävligt kul//Kjell.:-)
Oj då....nu hamnade vi igen långt utanför löpbandet....typiskt oss...men åter djävligt kul//Kjell.:-)
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 07:46Hade spetsat in mig på att springa ett lite längre pass ute idag, for upp ur sängen med ett skutt och kollade utetempen, det var ju bara -10 igår när jag gick i säng, nu blev det ju inte som jag hade önskat nu är det -22 men en klar blå himmel väldigt va
Hade spetsat in mig på att springa ett lite längre pass ute idag, for upp ur sängen med ett skutt och kollade utetempen, det var ju bara -10 igår när jag gick i säng, nu blev det ju inte som jag hade önskat nu är det -22 men en klar blå himmel väldigt va
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:01hade ju tänkt kort att kommentera det här med broddar, Nov. - Mars är jag "tvingad" att springa med broddar, hittade några fina på Intersport, har använt de flitigt och de fungerar helt suveränt !
Bra fäste och sitter stabilt, de är av typen som man kräng
hade ju tänkt kort att kommentera det här med broddar, Nov. - Mars är jag "tvingad" att springa med broddar, hittade några fina på Intersport, har använt de flitigt och de fungerar helt suveränt !
Bra fäste och sitter stabilt, de är av typen som man kräng
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:22Appropå broddar: Något jag noterade när jag sprang "Råsta runt" igår var att nästan alla hundar reagerade kraftigt när jag kom "knastrande" fram. Det låter ju lite konstigt när man springer och vi fick samsas med en hel del flanörer när vi sprang. Många h
Appropå broddar: Något jag noterade när jag sprang "Råsta runt" igår var att nästan alla hundar reagerade kraftigt när jag kom "knastrande" fram. Det låter ju lite konstigt när man springer och vi fick samsas med en hel del flanörer när vi sprang. Många h
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:32Den här håller byrackorna borta från benen.
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Electric_cattle_prod.jpg
Den här håller byrackorna borta från benen.
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Electric_cattle_prod.jpg
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 18:01Blev så sporrad av er andra att jag sprang mina 2 mil utomhus trots kyla, -17 gick helt suveränt !
Är inte rädd för hundar, men har respekt för dem, när jag var ute o sprang för ca. 1 månad sedan blev jag attackerad av en stor vit schäferliknade sak, h
Blev så sporrad av er andra att jag sprang mina 2 mil utomhus trots kyla, -17 gick helt suveränt !
Är inte rädd för hundar, men har respekt för dem, när jag var ute o sprang för ca. 1 månad sedan blev jag attackerad av en stor vit schäferliknade sak, h
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:56På löpbanden på mitt gym kan man iallafall springa 2grader utför 🙂
På löpbanden på mitt gym kan man iallafall springa 2grader utför 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:06Jag tänkte precis flika in det jag med, vi kan ha 3% utförslut
Jag tänkte precis flika in det jag med, vi kan ha 3% utförslut