Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpband som underlag
You need to log in to create posts and topics.

Tack Ladyn....äntligen en som förstår vad det är vi pysslar med....eller rättare sagt kan kanalisera å verbalisera det hela..; "Utsikten,folket,partyt" tyder på att du kutade samma lopp som jag....å så "överlevnaden" som säger att du borde ha kutat tillsa

Då var det lite som jag hade för mig, fast jag trodde jag kunde ha missuppfattat det eftersom jag var rätt trött. Det är fasligt varmt innan man kommer ut på själva bron där det fläktar.

Fast du såg väl den gulliga farbrorn som satt uppe på bron (mitt i sega uppförsbacken) och spelade för oss? (L) Dragspel KAN det ha varit - instrumentet minns jag inte, men han satt på en sån där liten ihopfällbar stol och lirade hej vilt. 😀

Fast på and

Kjell, det dröjer nog ganska länge innan jag vågar tänka mig en mara så snabbt som 4:45 men en dag tänker jag komma under 5 timmar 🙂

Fast jag tänker njuta och ha kul på vägen, annars får det vara!

Och om backintervaller hjälper till att underlätta så

Backintervaller höjer oddsen för PARTY på vägen mot exempelvis Stadion! 😀

Om du menar han som satt halvvägs till toppen så var det nog samme man. Men han spelade inte just då vad jag minns men han satt på en sån där liten ihopfällbar tältpall, en sån som jag skulle kunnat betala guld för just då 😀

Det stod en glad flock männi

Håller med dig Fia-Lotta att den där lilla knicksen upp på backen är den verkliga fällan. Där kortar jag av stegen till ett minimum å frekvensen till nära på noll...å så undviker jag naturligtvis duschen på första varvet ....sen uppe på bron så kan man vä

Ja Kjell, jag håller vid närmare eftertanke med dig om nedförslutan efter bron - det kändes på andra varvet. Lätt att lixom dra på där eftersom hjärnan vill det - åsså är inte benen lika med på noterna. Men då möttes man ju av den ljuvliga sambaorkestern

Ojojoj va tråden spårade ur. Ni kanske ska ringa varandra istället... 😉

Flåt Daniel - rättning i leden!

Ska bidra med en kommentar som rör grundfrågan:

Jag har inga problem med att växla mellan löpband-utelöpning i alla fall. Förra vintern sprang jag nästan uteslutande på löpband. Stack ut näsan när våren kom och sprang 31