Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:09Flåt,.flåt,flåt...Daniel..!.Glädjen gör ju att man bara skenar iväg...typ.
Och du ska veta att dom flesta hotellen i Dubai har löpband uppe på taken vid poolerna...fast inomhus liksom.Å de e air condition som gäller i valören..å när det är över typ + 40 g
Flåt,.flåt,flåt...Daniel..!.Glädjen gör ju att man bara skenar iväg...typ.
Och du ska veta att dom flesta hotellen i Dubai har löpband uppe på taken vid poolerna...fast inomhus liksom.Å de e air condition som gäller i valören..å när det är över typ + 40 g
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 20:56Ingen fara, jag menar absolut inget illa! Kul att få alla bra tips från rutinerade löpare! Imorgon bitti skippar jag löpbandet och ger mig ut på ett långpass i snön!
Ingen fara, jag menar absolut inget illa! Kul att få alla bra tips från rutinerade löpare! Imorgon bitti skippar jag löpbandet och ger mig ut på ett långpass i snön!
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 07:55bor hyfsat långt norrut och är därför "tvingad" att springa på löpband vid kyla, för mig är det jobbigt att springa ute under -15 så det blir några mil på löpband.
Hade ett tag stora problem med vaderna, dessa problem försvann helt efter ett par veckors t
bor hyfsat långt norrut och är därför "tvingad" att springa på löpband vid kyla, för mig är det jobbigt att springa ute under -15 så det blir några mil på löpband.
Hade ett tag stora problem med vaderna, dessa problem försvann helt efter ett par veckors t
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 08:18Hej Mats! 🙂 Vad kul att du skrev det där om att vända bandet, jag grunnade på det igår kväll. 😀
Hej Mats! 🙂 Vad kul att du skrev det där om att vända bandet, jag grunnade på det igår kväll. 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 15:15I egenskap av att vara delägare i ett gym skulle jag nog säga, glöm det. Om man tvunget vill träna utförslöp på löpband så är det nog bättre att lägga under de bakre "fötterna" på bandet, men FRÅGA FÖRST.
I egenskap av att vara delägare i ett gym skulle jag nog säga, glöm det. Om man tvunget vill träna utförslöp på löpband så är det nog bättre att lägga under de bakre "fötterna" på bandet, men FRÅGA FÖRST.
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 15:34Det var egentligen mer menat som ett skämt !
Hoppas inte att någon provar !/Mats
Det var egentligen mer menat som ett skämt !
Hoppas inte att någon provar !
/Mats
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:18Jag skojade också - trodde inte det gick. 🙂
Jag skojade också - trodde inte det gick. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:43Jag höll mitt ord. Lämnade löpbandet och tog en härlig löptur i vintersolen, knappt 15 km. Visst är det en befrielse när man kommer ut efter några pass på löpband. Ensam, frisk luft och naturupplevelse, istället för att trängas med svettiga, spänniga grab
Jag höll mitt ord. Lämnade löpbandet och tog en härlig löptur i vintersolen, knappt 15 km. Visst är det en befrielse när man kommer ut efter några pass på löpband. Ensam, frisk luft och naturupplevelse, istället för att trängas med svettiga, spänniga grab
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 17:01Jag har också sprungit ute idag, 25,5 km. Dock absolut inte ensam - en hel skock som sprang Råsta runt. 🙂
Jag har också sprungit ute idag, 25,5 km. Dock absolut inte ensam - en hel skock som sprang Råsta runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:58Kanon Lottan.!? Skitabra genomfört.....För mig....mellan varv 9 och 19 var det en enda pina...tja kanske inte efter 10 då jag förstod att sänka farten å "söka nogorlunda löpunderlag""....men det blir ju så där förbannat tråkigt att typ jogga för "överlevn
Kanon Lottan.!? Skitabra genomfört.....För mig....mellan varv 9 och 19 var det en enda pina...tja kanske inte efter 10 då jag förstod att sänka farten å "söka nogorlunda löpunderlag""....men det blir ju så där förbannat tråkigt att typ jogga för "överlevn