Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:21Jag är en typisk vertikalsimmare.
Jag är en typisk vertikalsimmare.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:30Eller: "Då magen börjar skrapa i botten är det dags att banta"?
Eller: "Då magen börjar skrapa i botten är det dags att banta"?
Quote from Elias Engqvist on 5 September 2008, 12:31Det beror på hur djupt det är...
Det beror på hur djupt det är...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 12:32Jag är lite rädd för börshajar.
Jag är lite rädd för börshajar.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 18:02återigen så blir det total urspårning av en tråd....
återigen så blir det total urspårning av en tråd....
Quote from Donald Isaksson on 6 September 2008, 10:02Och inte heller helt oväntat så är David P inblandad igen.. 😉
Och inte heller helt oväntat så är David P inblandad igen.. 😉
Quote from Donald Isaksson on 6 September 2008, 10:02Beklagar verkligen.. 🙁
Beklagar verkligen.. 🙁
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:38peter, löpband springer jag med snabbare på än ute, för man kan öka takten snabbare
peter, löpband springer jag med snabbare på än ute, för man kan öka takten snabbare
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:09Tycker man kan ta ut sig mer när man inte springer på löpband. Man vill ju inte skämmas när man är så slut att bena inte orkar mer och man flyger som en vante av löpbandet. När man är ute är det lättare att köra slut på dom sista krafterna. Men jag hatar
Tycker man kan ta ut sig mer när man inte springer på löpband. Man vill ju inte skämmas när man är så slut att bena inte orkar mer och man flyger som en vante av löpbandet. När man är ute är det lättare att köra slut på dom sista krafterna. Men jag hatar
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 23:41Träningscykel eller spinningcykel inomhus tycker jag oftast tenderar bli mer ansträngande än "riktig cykling", det är riktigt tufft och man svettas floder. Men självklart är detta beroende av vilket motstånd man sätter på träningscykeln... En GRYMT tidsef
Träningscykel eller spinningcykel inomhus tycker jag oftast tenderar bli mer ansträngande än "riktig cykling", det är riktigt tufft och man svettas floder. Men självklart är detta beroende av vilket motstånd man sätter på träningscykeln... En GRYMT tidsef