Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 11:59håller med Lady Godiva, betydligt lättare att hålla hög jämn fart på bandet, kanske beror min min dåliga karaktär
håller med Lady Godiva, betydligt lättare att hålla hög jämn fart på bandet, kanske beror min min dåliga karaktär
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 18:53Jag tycker att det är lättare och belastar mindre på knäna när man går på löpband,så är det för mig iaf ,för går jag mycke ute så blir mina knä och fötter helt konstigt och jag får jätteont men inte när jag gå på löpband
Jag tycker att det är lättare och belastar mindre på knäna när man går på löpband,så är det för mig iaf ,för går jag mycke ute så blir mina knä och fötter helt konstigt och jag får jätteont men inte när jag gå på löpband
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:45Rapport:
Testat löpbandet i 2 km idag, och det var helt okej.
Kan bero på att jag hade musik i öronen hela tiden, min egen
mp3. Tursamt är gymets musik ganska låg, så jag hör min bara;)
Gillade att jag kunde ställa in farten, men tänker annorlunda, så jag
Rapport:
Testat löpbandet i 2 km idag, och det var helt okej.
Kan bero på att jag hade musik i öronen hela tiden, min egen
mp3. Tursamt är gymets musik ganska låg, så jag hör min bara;)
Gillade att jag kunde ställa in farten, men tänker annorlunda, så jag
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:48Jag gillar långpass utomhus, bland det bästa man kan ägna sig åt faktiskt 🙂 Men när det kommer till att köra korta, intensiva/intervallpass då funkar löpbandet bättre för mig, jag lyckas på något sätt ta ut mig och göra bättre pass på det!
Men jag har
Jag gillar långpass utomhus, bland det bästa man kan ägna sig åt faktiskt 🙂 Men när det kommer till att köra korta, intensiva/intervallpass då funkar löpbandet bättre för mig, jag lyckas på något sätt ta ut mig och göra bättre pass på det!
Men jag har
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 13:58Jessis: Det är försumbart om du springer som vi enats om här att man ska ;), dvs med korta snabba steg - fötterna bara vänder blixtsnabbt vid underlaget. 😀
Jessis: Det är försumbart om du springer som vi enats om här att man ska ;), dvs med korta snabba steg - fötterna bara vänder blixtsnabbt vid underlaget. 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 08:12Hamsterlöpning bedriver jag motvilligt. På vintern något enstaka tillfälle när det är snöstorm eller hemskt halt är det ett bra komplement. Hade en period för några år sedan då det blev rätt många hamsterpass men det är astråkigt och för min egen del tyck
Hamsterlöpning bedriver jag motvilligt. På vintern något enstaka tillfälle när det är snöstorm eller hemskt halt är det ett bra komplement. Hade en period för några år sedan då det blev rätt många hamsterpass men det är astråkigt och för min egen del tyck
Quote from ellen olsson on 16 September 2008, 08:43Hamsterlöpning? Jag tycker att det verkar roligare att springa i ett hjul än att springa på löpband...
Hamsterlöpning? Jag tycker att det verkar roligare att springa i ett hjul än att springa på löpband...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 08:44Jag tycker det verkar vara lika tråkigt.
Jag tycker det verkar vara lika tråkigt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:20jag har gått på löpband med ,det va så roligt ,härlig känsla och man blir så svettig ,men det ska man ju bli
jag har gått på löpband med ,det va så roligt ,härlig känsla och man blir så svettig ,men det ska man ju bli
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 09:03All träning är bra utom den som inte blir av! 🙂
All träning är bra utom den som inte blir av! 🙂