Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:49Jag är nog mer benägen att fundera på cykelvägar när jag är ute och åker bil ... Här gick det eller det loppet, "här cyklade vi Kristihommelsfärdsturen ..." löprundorna har jag hellre en bit bort från landsvägen.
Jag är nog mer benägen att fundera på cykelvägar när jag är ute och åker bil ... Här gick det eller det loppet, "här cyklade vi Kristihommelsfärdsturen ..." löprundorna har jag hellre en bit bort från landsvägen.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:29När jag är ute och åker bil, tåg eller buss så tittar jag alltid längtansfullt på de små avtagsvägarna som ser så inbjudande ut till att springa på. Jag tänker alltid att där är nog jättebra att springa... 😀
När jag är ute och åker bil, tåg eller buss så tittar jag alltid längtansfullt på de små avtagsvägarna som ser så inbjudande ut till att springa på. Jag tänker alltid att där är nog jättebra att springa... 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:34Anders; Ja visst är det konstigt! Jag blir också väldigt löpsugen när jag ser nån trevlig liten landsväg när jag är ute och åker. Fast det kanske jag inte talar om för nån 😉
Anders; Ja visst är det konstigt! Jag blir också väldigt löpsugen när jag ser nån trevlig liten landsväg när jag är ute och åker. Fast det kanske jag inte talar om för nån 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:38Här på FB kan man nämna sådana tankar utan att verka konstig men i andra sammanhang kanske jag inte säger något om inbjudande småvägar.
Jag har en annan egenhet och det är att jag oftast vet var tennishallarna finns i olika städer 🙂
Här på FB kan man nämna sådana tankar utan att verka konstig men i andra sammanhang kanske jag inte säger något om inbjudande småvägar.
Jag har en annan egenhet och det är att jag oftast vet var tennishallarna finns i olika städer 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:46Jag har också koll på rätt många tennishallar! Skjutsat en dotter rätt många gånger!
Jag har också koll på rätt många tennishallar! Skjutsat en dotter rätt många gånger!
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:48😀 Tennis är kul
😀 Tennis är kul
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:49Det är jättekul! 😀
Det är jättekul! 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 13:51Löpnörd? Igår kväll diskuterade jag låttexter med min dotter och jag konstaterade att typ 99 % av alla låtar handlar om kärlek.
Sedan säger jag:
"Egentligen skulle man ju kunna skriva låtar om vad som helst, typ intervallträning."
Min dotter bara titt
Löpnörd? Igår kväll diskuterade jag låttexter med min dotter och jag konstaterade att typ 99 % av alla låtar handlar om kärlek.
Sedan säger jag:
"Egentligen skulle man ju kunna skriva låtar om vad som helst, typ intervallträning."
Min dotter bara titt
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 14:38Ingmari: Intervallträning är också en slags kärlek. 😉
Ingmari: Intervallträning är också en slags kärlek. 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 14:40Åkte fram till vår affär i Månkarbo idag och pantade två kassar med burkar. Åkte sedan hem med bilen å sprang sedan tillbaka till samma affär och handlade. Ryggan vägde idag 5,3 kg enligt vågen i kassan.
Åkte fram till vår affär i Månkarbo idag och pantade två kassar med burkar. Åkte sedan hem med bilen å sprang sedan tillbaka till samma affär och handlade. Ryggan vägde idag 5,3 kg enligt vågen i kassan.