Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning 6 dagar i veckan?
You need to log in to create posts and topics.

^Det allra bästa är "givetvis" att kombinera ovanstående så att man varierar belastningen.

Berra, det tycker jag låter som en betydligt sundare plan än att fräsa på med löpning 6 dagar i veckan på en gång!

Du ser ju inte ut att vara lastgammal, så det klarar du säkert. Men jag tycker nog att det låter tungt med så många pass i veckan om man är ovan. I alla fall, lycka till!

Man måste väl inte dra på ("full patte" tycker jag mig minnas någon kallade det för) varje gång? Periodisering är kul 🙂

6 st konditionspass i veckan BÖR jag fixa.

Ser fram emot återrapportering i slutet av januari. 🙂

Tja inte vet jag om det är bra att kuta sex dagar i veckan...??
Men snart så har jag streakat två år varje dag och under det senaste året så har jag försökt att springa en skaplig repa varje dag så att det tillsammans med strekandet ska bli minst 10 km un

Glöm inte risken att helt enkelt "ledsna" på att träna 6ggr/vecka. Det kan säkert kännas lite tufft att går från 0 till träning nästan varje. För varaktig viktnedgång krävs ju tid, trist om det håller en månad eller två, när det kanske behövs ett helt liv

Varför inte byta några av dessa 6 pass löpning till till några pass på längdskidor? Nu är det ju utmärkta förutsättningar i nästan hela landet för att åka lite lagg!

Spring ToR till jobbet, det blir ju automatiskt 10 pass i veckan!