Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 17:32Vad skulle man vinna på att springa till jobbet? Det är väl precis lika bra/dålig träning som att springa lite runt sitt hus (eller på lunchen)?
Vad skulle man vinna på att springa till jobbet? Det är väl precis lika bra/dålig träning som att springa lite runt sitt hus (eller på lunchen)?
Quote from Jonny Persson on 15 December 2010, 19:17Man kan vinna tid. Mycket tid om man bor i en stad.
Man kan vinna tid. Mycket tid om man bor i en stad.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 19:34Finns det någon "dålig" träning Magnus?????????????????
Finns det någon "dålig" träning Magnus?????????????????
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 19:58All träning är ju antingen bra eller dålig beroende på omständigheterna. Ett långpass kan vara hur bra som helst, men inte timmarna före en tävling.
All träning är ju antingen bra eller dålig beroende på omständigheterna. Ett långpass kan vara hur bra som helst, men inte timmarna före en tävling.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:06All träning som leder till "skada" kjell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcus, sparar tid kan det göra om man råkar bo på lämpligt avstånd från jobbet och inte har så snabb kommunikationsmedel annars, men om det är bra eller dåligt att börja springa 6 dagar i veck
All träning som leder till "skada" kjell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcus, sparar tid kan det göra om man råkar bo på lämpligt avstånd från jobbet och inte har så snabb kommunikationsmedel annars, men om det är bra eller dåligt att börja springa 6 dagar i veck
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:25Springa till jobbet eller runt huset ska ju naturligtvis inte göras i värsta tempot utan som typ "vardagsträning" som vi StreakRunners gör. Jag tror att det är "farten som dödar" å inte den lugna stilla joggen i typ sex dagar....Men naturligtvis så måste
Springa till jobbet eller runt huset ska ju naturligtvis inte göras i värsta tempot utan som typ "vardagsträning" som vi StreakRunners gör. Jag tror att det är "farten som dödar" å inte den lugna stilla joggen i typ sex dagar....Men naturligtvis så måste
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 10:42När Haile växte upp sprang han ToR till skolan varje dag och han blev ju en ganska hyfsad joggare till slut.
Fast att springa ToR till jobbet är så klart inte bra.
Och har man dessutom "fel" avstånd mellan hemmet och jobbet så är det komplett omöjligt att
När Haile växte upp sprang han ToR till skolan varje dag och han blev ju en ganska hyfsad joggare till slut.
Fast att springa ToR till jobbet är så klart inte bra.
Och har man dessutom "fel" avstånd mellan hemmet och jobbet så är det komplett omöjligt att
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 10:50Haruki Murakami, författaren till "What I Talk About When I Talk About Running" skriver att han sprungit varje dag i 25 år helt utan skador, så visst går det. Skulle vara underbart att ha tid till det.
Haruki Murakami, författaren till "What I Talk About When I Talk About Running" skriver att han sprungit varje dag i 25 år helt utan skador, så visst går det. Skulle vara underbart att ha tid till det.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 11:15Jag tror du missade poängen, Illbatting. Man blir inte mindre skadad för att man springer till/från jobbet.
Jag tror du missade poängen, Illbatting. Man blir inte mindre skadad för att man springer till/från jobbet.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 11:46Nej nej Homann, missade inte alls "poängen".
Just därför blir man inte heller _mer_ skadad av att springa till/från jobbet.
Jag ironiserade lite eftersom vissa personer verkar ha svårt att motivera sig och hitta "tid" till att ut och springa (själv förstå
Nej nej Homann, missade inte alls "poängen".
Just därför blir man inte heller _mer_ skadad av att springa till/från jobbet.
Jag ironiserade lite eftersom vissa personer verkar ha svårt att motivera sig och hitta "tid" till att ut och springa (själv förstå