Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:41Fast det behöver inte bli så illa som med mina. Har lånat ett par som inte hade båge helt runtom och som inte satt så tajt, de immade inte alls in så lätt.
Fast det behöver inte bli så illa som med mina. Har lånat ett par som inte hade båge helt runtom och som inte satt så tajt, de immade inte alls in så lätt.
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 19:46AM: Nu är det här faktiskt löpningsgruppen? Du försöker väl inte kapa tråden?
AM: Nu är det här faktiskt löpningsgruppen? Du försöker väl inte kapa tråden?
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:15Såg att Runnersstore (var precis där och hämtade nummerlapp till Milspåret) hade vita Newline löparkepsar för 50:-
Korkad som jag är inträffade köpimpulsen först 20 minuter senare när jag var hemma. Får åka dit igen i morgon... 🙁
Såg att Runnersstore (var precis där och hämtade nummerlapp till Milspåret) hade vita Newline löparkepsar för 50:-
Korkad som jag är inträffade köpimpulsen först 20 minuter senare när jag var hemma. Får åka dit igen i morgon... 🙁
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 20:28Ha ha, näru Christer. Här kapas inte. Jag har faktist sprungit och det händer faktiskt fortfarande att jag hittar ut i skogen och då kan jag absolut inte ha mina cykelglasögon för det immar igen totalt och de är inte alls bekväma.
Ha ha, näru Christer. Här kapas inte. Jag har faktist sprungit och det händer faktiskt fortfarande att jag hittar ut i skogen och då kan jag absolut inte ha mina cykelglasögon för det immar igen totalt och de är inte alls bekväma.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 21:34Peter: jag köpte en sån keps när jag hämtade min nummerlapp igår, hade den på mig sen på kvällen o den kändes skön. Kanske testar den på riktigt imorgonkväll på Milspåret. Fick även med mig strumpor , nya skor o en burk Maxim därifrån så min köplust var d
Peter: jag köpte en sån keps när jag hämtade min nummerlapp igår, hade den på mig sen på kvällen o den kändes skön. Kanske testar den på riktigt imorgonkväll på Milspåret. Fick även med mig strumpor , nya skor o en burk Maxim därifrån så min köplust var d
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 21:41"Löpning i denna värmen !?"
Tänk att jag möts hela tiden av denna rubrik.. här är det närmast 0-gradigt 😉
"Löpning i denna värmen !?"
Tänk att jag möts hela tiden av denna rubrik.. här är det närmast 0-gradigt 😉