Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning i denna värmen !?
You need to log in to create posts and topics.

Värmen kommer att bli en chock för mig på Stockholm marathon. Här där jag bor har det snöat de senaste 3 dagarna. Börjar väl bli en halv meter eller mer snö på marken nu snart. Snart får jag plocka fram IceBugsen på nytt.

Jogging på stället i bastun? 😉

Je eller så konkar man in spinningcykeln där 🙂

haha Jaa, det skulle vaa nått att prova på. 😀

Har tyvärr ingen bastu här i lägenheten. (Min finska själ gråter) Men jag kan ju ta mig till gymmet och jogga i bastun där. (t+)

Nödlösning: Brassa på ugnen, stäng alla fönster, sätt elementen på max, tänd en massa värmeljus runt dig och kör spinning framför öppen ugnslucka (iklädd helly hansen å kalsong lång! 😀

hahaha Utmärkt! Det skulle vaa en syn för sambon när han kommer hem. Precis som om jag inte var idiotförklarad från förut.

Allt för stockholm marathon.

..men egentligen skulle det ju vara lite kul att se minen på honom.

Ta fram nödhandboken från finska vinterkriget om hur man bastar i fält gräv grop, elda under stenar, häll på vatten, släng över vapenrocken, kryp ner, bängla ner spinningcykeln...ehh... (#)

Hör du, förtala inte finska armén, de byggde jättefina fältbastur till sina korsus i löpgravssystemet, inget hastverk som en ensam person klarar av! Utländsk press som besökte dem imponerades av vad de såg som lyx
😉
Men kräv en bastu! Inser inte din kar

Anna-Karin: Om det kan vara till någon tröst så lär ev värme på maran bli en chock för oss Stockholmare också. Det är kallt här också nu. Inte snö - långt ifrån - men isvindar. 🙁

Funderar på att plocka fram flanellpyamasen och sova i den i natt för att

En arbetskamrat tränade inför Ironman på Hawaii med cykeln i bastun, så det är inget nytt.