Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 10:23Värme? Det är väl väldigt sällan det är så varmt här i Sverige så att det är ett stort problem? Man blir lite svettigare, får dricka lite mer och det går lite saktare men.....
Måste vara ett betydligt större problem för dem som tänker springa t.ex. marat
Värme? Det är väl väldigt sällan det är så varmt här i Sverige så att det är ett stort problem? Man blir lite svettigare, får dricka lite mer och det går lite saktare men.....
Måste vara ett betydligt större problem för dem som tänker springa t.ex. marat
Quote from Fredric Lagerström on 12 May 2008, 10:36Det är väl det att vi är ovana. Att värmen plötsligen slår till och klubbar ner oss.
Kenyanerna tycker väl att 30 gr är svalt och behagligt. Vet när värmen kommer här (sällan men det händer) att det tar ca en vecka innan kroppen och sinnet ställt om sej f
Det är väl det att vi är ovana. Att värmen plötsligen slår till och klubbar ner oss.
Kenyanerna tycker väl att 30 gr är svalt och behagligt. Vet när värmen kommer här (sällan men det händer) att det tar ca en vecka innan kroppen och sinnet ställt om sej f
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 10:42Aadu. Håller helt med dig. Värme är inget stort problem. Innan jag har ställt om mig till värme så får jag bara acceptera att det går lite långsammare. Gäller bara att komma ihåg att dricka lite mer. (H)
Aadu. Håller helt med dig. Värme är inget stort problem. Innan jag har ställt om mig till värme så får jag bara acceptera att det går lite långsammare. Gäller bara att komma ihåg att dricka lite mer. (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 11:04Jag kan lova er att det var INTE roligt att springa orientering igår i +27 grader. :@
Luften stod helt stilla i skogen och hur fort man än försökte springa blev man inte svalare av fartvinden, snarare ett rapp över ansiktet av granarna och en massa flugor
Jag kan lova er att det var INTE roligt att springa orientering igår i +27 grader. :@
Luften stod helt stilla i skogen och hur fort man än försökte springa blev man inte svalare av fartvinden, snarare ett rapp över ansiktet av granarna och en massa flugor
Quote from j sollerman on 12 May 2008, 11:37Glasögon är bra när de går fort så man inte får tårar i ögonen
Glasögon är bra när de går fort så man inte får tårar i ögonen
Quote from Jonas Täng on 12 May 2008, 11:37Tina, du skulle också ha hoppat i diket vid starten! 😉
Jag funderade också allvarligt på att snubbla med vilje när jag sprang över ett kärr...
Tina, du skulle också ha hoppat i diket vid starten! 😉
Jag funderade också allvarligt på att snubbla med vilje när jag sprang över ett kärr...
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 11:41Typ så: vätskekontroll-diving?
Typ så: vätskekontroll-diving?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 11:58Sara: Eller hoppat i "diket" innan vätskan. Då hade jag nog piggnat till!
Sara: Eller hoppat i "diket" innan vätskan. Då hade jag nog piggnat till!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:55Åh, det där linnet känner jag igen.
I största storleken tog jag mig igenom let´s walk i gasset i lördags.
Glasögonen har jag precis börjat drömma om.(H)
Åh, det där linnet känner jag igen.
I största storleken tog jag mig igenom let´s walk i gasset i lördags.
Glasögonen har jag precis börjat drömma om.
(H)
Quote from Jonas Täng on 12 May 2008, 13:40Tina, alla andra runtikring hade nog också piggnat till och börjat leta livbojar!
känns totalt overkligt att det var så varmt igår, när det bara är femton grader idag härute vid kusten.
Tina, alla andra runtikring hade nog också piggnat till och börjat leta livbojar!
känns totalt overkligt att det var så varmt igår, när det bara är femton grader idag härute vid kusten.