Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 20:58Jag skulle aldrig drömma om att förtala mina förfäder! Gav bara upp där nånstans när jag insåg att spinningcykeln skulle ner i gropen... Tänkte föreslå en biljett till Stockholm i god tid före marathonet för acklimatisering men så föll termometern 15 grad
Jag skulle aldrig drömma om att förtala mina förfäder! Gav bara upp där nånstans när jag insåg att spinningcykeln skulle ner i gropen... Tänkte föreslå en biljett till Stockholm i god tid före marathonet för acklimatisering men så föll termometern 15 grad
Quote from Fredric Lagerström on 13 May 2008, 21:57Där ser man Jan Erik, ja jag hade det på känn. Man kan ju med termostaren reglera temperaturen till lagoma 35 grader kanske i bastun. Måste ju inte vara riktig finsk bastuvärme.
Där ser man Jan Erik, ja jag hade det på känn. Man kan ju med termostaren reglera temperaturen till lagoma 35 grader kanske i bastun. Måste ju inte vara riktig finsk bastuvärme.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:59Är det under 80 grader är det ingen bastu!
Är det under 80 grader är det ingen bastu!
Quote from Fredric Lagerström on 13 May 2008, 22:04Känner ni till Termostaren? En rar fågel. 🙂
Känner ni till Termostaren? En rar fågel. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:10Känner ni till Roadsrunnern? En rar liten fågel i vår herres hage.
Känner ni till Roadsrunnern? En rar liten fågel i vår herres hage.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 07:05Ling Ling: Jodå, min pojkvän förstår värdet av att ha en bastu. Men det gör tydligen inte hyresvärden. Vi får koncentrera bastugången till de gånger vi åker till Finland.
Fia-Lotta: Med lite tur så kanske det inte ens blir så varmt när vi ska springa.
Ling Ling: Jodå, min pojkvän förstår värdet av att ha en bastu. Men det gör tydligen inte hyresvärden. Vi får koncentrera bastugången till de gånger vi åker till Finland.
Fia-Lotta: Med lite tur så kanske det inte ens blir så varmt när vi ska springa.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 23:34Kommer just tillbaka från Kreta med solen i zenit. Rejält varmt o backigt - och alldeles underbart.
Vid löpning i varmt väder bör man ha druckit mycket vatten ett par timmar innan. Alldeles före hjälper oftast inte utan man får bara en tung kluckande ma
Kommer just tillbaka från Kreta med solen i zenit. Rejält varmt o backigt - och alldeles underbart.
Vid löpning i varmt väder bör man ha druckit mycket vatten ett par timmar innan. Alldeles före hjälper oftast inte utan man får bara en tung kluckande ma
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 10:52Mmmmm riktigt snygga!
Jag har samma (vänstra) vid cykling och upplever att de immar igen om man har flåset uppe och stannar vid t.ex. rödljus.
Irriterande men ganska bra incitament (eller hur det nu stavas) att inte stanna helt enkelt :D.
Mmmmm riktigt snygga!
Jag har samma (vänstra) vid cykling och upplever att de immar igen om man har flåset uppe och stannar vid t.ex. rödljus.
Irriterande men ganska bra incitament (eller hur det nu stavas) att inte stanna helt enkelt :D.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:11"Jag ... upplever att de immar igen om man har flåset uppe och stannar vid t.ex. rödljus. "
Det där märker jag också med min träningsglasögon, de behöver luftkylning!
"Jag ... upplever att de immar igen om man har flåset uppe och stannar vid t.ex. rödljus. "
Det där märker jag också med min träningsglasögon, de behöver luftkylning!
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:27Det blir så med glasögon.
Det blir så med glasögon.