Quote from Bjarne Lewin on 29 August 2008, 23:25Filbryta vet jag inte vad det är! men just den här rätten funkar verligen jättebra när man har brottom ut att springa. Tar jag filmjölk i stälelt så måste jag nog vänta i en halvtimme åtminstone innan jag ger mig ut, om jag klarar att äta tillräckligt lit
Filbryta vet jag inte vad det är! men just den här rätten funkar verligen jättebra när man har brottom ut att springa. Tar jag filmjölk i stälelt så måste jag nog vänta i en halvtimme åtminstone innan jag ger mig ut, om jag klarar att äta tillräckligt lit
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:30Lingon och te?
Jag föredrar honung, mjölk och te.
Lingon och te?
Jag föredrar honung, mjölk och te.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 08:27Lägg första morgonrundan i närheten av hemmet så du kan slinka in på ett toa-besök. Det händer att mer än hjärnan vaknar till liv av lite löpning på morgopnen, om jag säger så 🙂
Lägg första morgonrundan i närheten av hemmet så du kan slinka in på ett toa-besök. Det händer att mer än hjärnan vaknar till liv av lite löpning på morgopnen, om jag säger så 🙂
Quote from Eric Jacobsson on 30 August 2008, 08:48"jag uppfattade en mycket stor bitterhet och läste "beundransvärt, slyna!"
(hoppas ingen tar illa upp, det var inte menat så) och tyckte det var ett helt ljuvligt utlopp för bitterheten.
nåja, jag hade kul en stund iaf. "Hahaha!
"jag uppfattade en mycket stor bitterhet och läste "beundransvärt, slyna!"
(hoppas ingen tar illa upp, det var inte menat så) och tyckte det var ett helt ljuvligt utlopp för bitterheten.
nåja, jag hade kul en stund iaf. "
Hahaha!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:03Jag sprang alltid en liten runda förut innan frukost. I tron om att det skulle bränna mer fett, eller iaf vänja min kropp vid att göra det. Vet faktiskt inte om det bara är sånt som folk säger eller om det finns vetenskapliga bevis att man bränner mer fet
Jag sprang alltid en liten runda förut innan frukost. I tron om att det skulle bränna mer fett, eller iaf vänja min kropp vid att göra det. Vet faktiskt inte om det bara är sånt som folk säger eller om det finns vetenskapliga bevis att man bränner mer fet
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 11:04Hej!
Jättespännande diskution!
Jag själv föredrar att springa innan frukost eftersom jag har problem med glappande övre magmun, vilket resulterar i sura uppstötingar och sådan. Detta är dock bättre när jag inte har käkat..Så jag har aldrig upplevt något p
Hej!
Jättespännande diskution!
Jag själv föredrar att springa innan frukost eftersom jag har problem med glappande övre magmun, vilket resulterar i sura uppstötingar och sådan. Detta är dock bättre när jag inte har käkat..Så jag har aldrig upplevt något p
Quote from Catharina Brattlin on 30 August 2008, 11:15Sessy, välj själv; (saxat ur SAOL)
"Slyna: lättfärdig kvinna, hora, prostituerad; äv. (o. numera företrädesvis) mindre nedsättande benämning på (lat, slarvig, ouppfostrad, näsvis) kvinna (särsk. ung kvinna, halvvuxen flicka)"
(#) 😉
Sessy, välj själv; (saxat ur SAOL)
"Slyna: lättfärdig kvinna, hora, prostituerad; äv. (o. numera företrädesvis) mindre nedsättande benämning på (lat, slarvig, ouppfostrad, näsvis) kvinna (särsk. ung kvinna, halvvuxen flicka)"
(#) 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 17:34Jag försöker springa före frukost ibland, men i ärlighetens namn funkar det sådär. Jag är ofta trött och småstel i kroppen, och har inte alls lika mycket energi som när jag har varit vaken ett par timmar. Dessutom får jag ont i magen ibland.
Att löpa lug
Jag försöker springa före frukost ibland, men i ärlighetens namn funkar det sådär. Jag är ofta trött och småstel i kroppen, och har inte alls lika mycket energi som när jag har varit vaken ett par timmar. Dessutom får jag ont i magen ibland.
Att löpa lug
Quote from Eric Jacobsson on 30 August 2008, 20:18""Slyna: lättfärdig kvinna, hora, prostituerad; äv. (o. numera företrädesvis) mindre nedsättande benämning på (lat, slarvig, ouppfostrad, näsvis) kvinna (särsk. ung kvinna, halvvuxen flicka)""
kan tillägga att det är väldigt poppis i vissa kretsar att
""Slyna: lättfärdig kvinna, hora, prostituerad; äv. (o. numera företrädesvis) mindre nedsättande benämning på (lat, slarvig, ouppfostrad, näsvis) kvinna (särsk. ung kvinna, halvvuxen flicka)""
kan tillägga att det är väldigt poppis i vissa kretsar att
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 20:24Ordet slyna är nåt jag har väääldigt svårt att förlika mig med,
oavsett hur openminded jag anser att jag är, skratt.
Ordet slyna är nåt jag har väääldigt svårt att förlika mig med,
oavsett hur openminded jag anser att jag är, skratt.