Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 20:27Jag brukar springa ibland till jobbet men då käkar jag en liten frukost, ngn macka m te och sen en frukost till på jobbet. Superskönt att springa på morgonen:-)
Jag brukar springa ibland till jobbet men då käkar jag en liten frukost, ngn macka m te och sen en frukost till på jobbet. Superskönt att springa på morgonen:-)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 21:30Jag har också sprungit till jobbet ibland och då ätit frukost först. Det är grymt jobbigt och allmänt hemskt att springa på morgonen!
Jag har också sprungit till jobbet ibland och då ätit frukost först. Det är grymt jobbigt och allmänt hemskt att springa på morgonen!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 22:31åh.
Fyraåriga fötter i ansiktet, det var länge sen, ler.
Men sååå mysigt.
Hoppas du hittar ditt sätt att träna på morgonen.
Lycka till!
åh.
Fyraåriga fötter i ansiktet, det var länge sen, ler.
Men sååå mysigt.
Hoppas du hittar ditt sätt att träna på morgonen.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 08:02Sylvia: Du slår ju mej med hästlängder... jag stiger upp 5.30 för att hinna jogga en timme på morgonen - och folk brukar tycka JAG är galen 😉
Jag springer nästan alltid innan frukost - med fyra barn och späckat schema kvällstid är det nästan enda chanse
Sylvia: Du slår ju mej med hästlängder... jag stiger upp 5.30 för att hinna jogga en timme på morgonen - och folk brukar tycka JAG är galen 😉
Jag springer nästan alltid innan frukost - med fyra barn och späckat schema kvällstid är det nästan enda chanse
Quote from Catharina Brattlin on 1 September 2008, 08:04Yvonne, jag börjar jobba halv sju, så det är precis att jag hinner trots tidig uppstigning. Men, som sagt, det här gör jag bara när jag inte hinner eller kan kvällstid.
Galen?!? Jag?!? 😉
Yvonne, jag börjar jobba halv sju, så det är precis att jag hinner trots tidig uppstigning. Men, som sagt, det här gör jag bara när jag inte hinner eller kan kvällstid.
Galen?!? Jag?!? 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:26Nu när den här tråden har pågått ett tag insåg jag plötsligt vad jag gjorde hela förra året. Gick upp 5.30 samt simmade 50 längder innan jag anlände till jobbet vid åttatiden. Men då åt jag frukost direkt och började simma ung. 6.45 så det var ju inga pr
Nu när den här tråden har pågått ett tag insåg jag plötsligt vad jag gjorde hela förra året. Gick upp 5.30 samt simmade 50 längder innan jag anlände till jobbet vid åttatiden. Men då åt jag frukost direkt och började simma ung. 6.45 så det var ju inga pr
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:50Kan inte annat än att hålla med Lena; springa på morgonen är det värsta som finns. Minsta lilla runda blir som ett helt berg och bestiga, så i möjligaste mån undviker jag fysisk aktivitet innan tio på morgonen. Däremot har jag inga problem att springa hur
Kan inte annat än att hålla med Lena; springa på morgonen är det värsta som finns. Minsta lilla runda blir som ett helt berg och bestiga, så i möjligaste mån undviker jag fysisk aktivitet innan tio på morgonen. Däremot har jag inga problem att springa hur
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 20:09...hm, jaa man kanske borde ta sig i akt och simma någon morgon i veckan ändå..iksu och simbassängen ligget ju bara några hundra meter från jobbet. Liite jobbigt att kliva upp och sen ner i halvkallt vatten,men samtidigt vääldigt skönt! Har dock inte alls
...hm, jaa man kanske borde ta sig i akt och simma någon morgon i veckan ändå..iksu och simbassängen ligget ju bara några hundra meter från jobbet. Liite jobbigt att kliva upp och sen ner i halvkallt vatten,men samtidigt vääldigt skönt! Har dock inte alls
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 20:41Ja, iksu är fint på morgonen. Av mitt tidigare inlägg kan man nästan tro att jag gjorde detta typ varje morgon, men så var det förstås inte. En gång i veckan, men det var vackert så.
Nä, morgonspinning låter inte som någon höjdare. Men simning är liksom
Ja, iksu är fint på morgonen. Av mitt tidigare inlägg kan man nästan tro att jag gjorde detta typ varje morgon, men så var det förstås inte. En gång i veckan, men det var vackert så.
Nä, morgonspinning låter inte som någon höjdare. Men simning är liksom
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 09:20Det är nästan nödvändigt att släppa tankarna på fart för att uppskatta morgonlöpning. Men när solen bränner hål på septembers tunga gryningsdimmor, den första nattfrosten nyper lite lätt i knogarna och den grå röken pulserar lätt och konsekvent ur andning
Det är nästan nödvändigt att släppa tankarna på fart för att uppskatta morgonlöpning. Men när solen bränner hål på septembers tunga gryningsdimmor, den första nattfrosten nyper lite lätt i knogarna och den grå röken pulserar lätt och konsekvent ur andning