Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 20:33Tack för alla era svar och reaktioner. Det här blev ju en riktigt intressant tråd.
* ja, det är miljömässigt, ekonomiskt och träningsmässigt naturligtvis väldigt korkat att åka bil till spåret. Och normalt brukar jag alltid springa rundor som utgår från
Tack för alla era svar och reaktioner. Det här blev ju en riktigt intressant tråd.
* ja, det är miljömässigt, ekonomiskt och träningsmässigt naturligtvis väldigt korkat att åka bil till spåret. Och normalt brukar jag alltid springa rundor som utgår från
Quote from Fredrik Närenfors on 30 August 2008, 21:16Ta cykeln i lugnt tempo istället till spåret, så är du så där lagom uppvärmd till du ska börja springa
Ta cykeln i lugnt tempo istället till spåret, så är du så där lagom uppvärmd till du ska börja springa
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 22:34Jag brukar springa till jobbet på morgnarna och då finns inte tid för frukost. Det jag gör är att jag tar en proteinshake direkt när jag klivit upp. 30-45 min. senare när jag är klar sticker jag iväg. Springer ca 9 km. till jobbet och det går alldeles utm
Jag brukar springa till jobbet på morgnarna och då finns inte tid för frukost. Det jag gör är att jag tar en proteinshake direkt när jag klivit upp. 30-45 min. senare när jag är klar sticker jag iväg. Springer ca 9 km. till jobbet och det går alldeles utm
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 00:54Under vinterträningen 05-06 testade jag att träna cykel på morgonen på en proteindrin och kaffe. Efter att ha vant kroppen och kört längre och längre, så blev de längsta passen strax över 5h. endast vatten i flaskorna... Pulsen skulle aldrig över 120, så
Under vinterträningen 05-06 testade jag att träna cykel på morgonen på en proteindrin och kaffe. Efter att ha vant kroppen och kört längre och längre, så blev de längsta passen strax över 5h. endast vatten i flaskorna... Pulsen skulle aldrig över 120, så
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:31Sprang på morgonen i våras.
Hade inga problem. Dom dagarna kändes som dom bästa i veckan. Tyvärr är det ändrade förutsättningar på jobbet som stoppar nu 🙁
Sprang på morgonen i våras.
Hade inga problem. Dom dagarna kändes som dom bästa i veckan. Tyvärr är det ändrade förutsättningar på jobbet som stoppar nu 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:39Jag har försökt då och då under åren att springa på morgonen, men har aldrig mått nåt vidare av det. Vill gärna höra hur det gick Ingmari!
Jag har försökt då och då under åren att springa på morgonen, men har aldrig mått nåt vidare av det. Vill gärna höra hur det gick Ingmari!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 10:19Den bästa träningen är den som faktiskt blir av! många "löpare" springer mycket före frukost just för at det är lätt att få in den träningen i det vardagliga schemat... själv kör jag gärna vanliga distans pass före frukost, ett glas juice före bara och så
Den bästa träningen är den som faktiskt blir av! många "löpare" springer mycket före frukost just för at det är lätt att få in den träningen i det vardagliga schemat... själv kör jag gärna vanliga distans pass före frukost, ett glas juice före bara och så
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 16:04Jag tycker att de skönaste löppassen är på morgonen innan frukost. Det är bara att kliva upp och iväg. Ibland dricker jag ett glas vatten eller ett glas mjölk innan. Det fungerar för mig. Jag tror inte att det gör något att springa en mil på fastande mage
Jag tycker att de skönaste löppassen är på morgonen innan frukost. Det är bara att kliva upp och iväg. Ibland dricker jag ett glas vatten eller ett glas mjölk innan. Det fungerar för mig. Jag tror inte att det gör något att springa en mil på fastande mage
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:00När jag fick springa så brukade jag dricka ett glas vatten det första på morgonen, sen göra en "lätt" smoothie på frystablåbär, havremjölk, krossatlinfrö, 1/2banan och lite ingefära o iblaand om jag var alldeles för hungrig yoghurt... när man väl plockat
När jag fick springa så brukade jag dricka ett glas vatten det första på morgonen, sen göra en "lätt" smoothie på frystablåbär, havremjölk, krossatlinfrö, 1/2banan och lite ingefära o iblaand om jag var alldeles för hungrig yoghurt... när man väl plockat
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:37Rapport: Jag vaknade (väcktes snarare, av ett par snart fyraåriga fötter i mitt ansikte) tidigare än väntat. så när jag ändå var vaken gick jag upp och åt frukost som vanligt och sprang sedan ca en timme senare. Men jag ska testa vid annat tillfälle. Och
Rapport: Jag vaknade (väcktes snarare, av ett par snart fyraåriga fötter i mitt ansikte) tidigare än väntat. så när jag ändå var vaken gick jag upp och åt frukost som vanligt och sprang sedan ca en timme senare. Men jag ska testa vid annat tillfälle. Och