Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 15:13För att inte tala om alla torra trigonometriskämt i boken...
För att inte tala om alla torra trigonometriskämt i boken...
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 15:30Integralskämtet (tror det var där) tycker jag var roligast:
Frågan var "Vad nu?" med grekiska bokstäver och svaret i facit var 15 min paus. Eftersom jag inte fattade vad det hade med integraler att göra kollade jag facit direkt. Min ambitiöse kursare sle
Integralskämtet (tror det var där) tycker jag var roligast:
Frågan var "Vad nu?" med grekiska bokstäver och svaret i facit var 15 min paus. Eftersom jag inte fattade vad det hade med integraler att göra kollade jag facit direkt. Min ambitiöse kursare sle
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 15:40BILD:http://www.math.ucsd.edu/~kgraehl/funny/findX.gif
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 15:58Hm, det skämtet minns jag inte Håkan, men "finn x" (ej stavfel, bara på norska) är ju en klassiker.
Hm, det skämtet minns jag inte Håkan, men "finn x" (ej stavfel, bara på norska) är ju en klassiker.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 22:27aah Andrej Dunkels - han och hans underbara maskar...
(en utav författarna till nyss nämnda bok)
aah Andrej Dunkels - han och hans underbara maskar...
(en utav författarna till nyss nämnda bok)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 23:00"För snabba, långsamma och lata ~ hastighet är derivata"
Jag älskar den boken!
Som kuriosa kan jag tillägga att om man även nyttjar siten jogg.se för att registrera träning, och använder den mobila versionen av sidan; finner att man har två olika ikoner
"För snabba, långsamma och lata ~ hastighet är derivata"
Jag älskar den boken!
Som kuriosa kan jag tillägga att om man även nyttjar siten jogg.se för att registrera träning, och använder den mobila versionen av sidan; finner att man har två olika ikoner