Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 15:38Hälseneömheten/smärtan har inte någon inflammatorisk bakgrund och Voltaren är därför verkningslöst.
Hälseneömheten/smärtan har inte någon inflammatorisk bakgrund och Voltaren är därför verkningslöst.
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 15:45Många kloka svar...tackar för era tankar, jag med mig dessa i framtida beslut 🙂
Många kloka svar...tackar för era tankar, jag med mig dessa i framtida beslut 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 18:13Jag blev av med mina hälseneproblem när jag körde programmet med excentrisk träning i länken ovan. Plus att jag fick hjälp med min hållning i löpsteget. Speciellt när jag blir trött har jag en tendens att sjunka ihop i överkroppen, då blir hela (i af mitt
Jag blev av med mina hälseneproblem när jag körde programmet med excentrisk träning i länken ovan. Plus att jag fick hjälp med min hållning i löpsteget. Speciellt när jag blir trött har jag en tendens att sjunka ihop i överkroppen, då blir hela (i af mitt
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:09Som flera andra redan varit inne på - exentriska tåhävningar är det som gäller! Massor, flera gånger om dagen. Var försiktig med löpning tills besvären avtagit, lättare joggpass med uppbyggda skor på mjukt underlag kan dock fungera, särskilt om man "förbe
Som flera andra redan varit inne på - exentriska tåhävningar är det som gäller! Massor, flera gånger om dagen. Var försiktig med löpning tills besvären avtagit, lättare joggpass med uppbyggda skor på mjukt underlag kan dock fungera, särskilt om man "förbe
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:19"Hälseneömheten/smärtan har inte någon inflammatorisk bakgrund och Voltaren är därför verkningslöst." säger Anders L, och det står även i häftet som Kerstin länkar till.
Jag förstår inte det, jag har nyss undersökt min hälsena med ultraljud och där kons
"Hälseneömheten/smärtan har inte någon inflammatorisk bakgrund och Voltaren är därför verkningslöst." säger Anders L, och det står även i häftet som Kerstin länkar till.
Jag förstår inte det, jag har nyss undersökt min hälsena med ultraljud och där kons
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:26Det kan kanske vara olika men när jag hade besvär med hälsenorna var det tåhävningar som hjälpte snabbt & effektivt. Tror inte jag hade någon inflammation och känner mig ganska övertygad om att voltaren inte hade hjälpt mig.
Det kan kanske vara olika men när jag hade besvär med hälsenorna var det tåhävningar som hjälpte snabbt & effektivt. Tror inte jag hade någon inflammation och känner mig ganska övertygad om att voltaren inte hade hjälpt mig.
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 19:47Intressant med de nya rönen om avsaknad av en inflammatorisk bakgrund. Det var nytt för mig. (Det var ett tag sedan jag var elitaktiv :-))
Intressant med de nya rönen om avsaknad av en inflammatorisk bakgrund. Det var nytt för mig. (Det var ett tag sedan jag var elitaktiv :-))
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 22:09Excentriska tåhävningar, excentriska tåhävningar och excentriska tåhävningar. Toppa med excentriska tåhävningar.
Voltaren lindrar för stunden men när man slutar kuren så är smärtan tillbaka lika som innan. Det är i alla fall min erfarenhet.
Allmänpraktis
Excentriska tåhävningar, excentriska tåhävningar och excentriska tåhävningar. Toppa med excentriska tåhävningar.
Voltaren lindrar för stunden men när man slutar kuren så är smärtan tillbaka lika som innan. Det är i alla fall min erfarenhet.
Allmänpraktis
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 06:30Tja, Åke, och andra - ont i hälsenorna, och nu menar jag det omedelbara ontet man har efter löpning, och eventuellt dagarna efter - det är precis som det ska vara. Oroar er inte, stretcha, och nästa gång ni springer era tre kilometer: stretcha vaden på s
Tja, Åke, och andra - ont i hälsenorna, och nu menar jag det omedelbara ontet man har efter löpning, och eventuellt dagarna efter - det är precis som det ska vara. Oroar er inte, stretcha, och nästa gång ni springer era tre kilometer: stretcha vaden på s
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 06:30EDIT: Dubbelpost.
EDIT: Dubbelpost.