Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:28Vi hade en irländsk setter, Börje men han blev trött om jag drog honom en mil med fyllecykeln. Sedan var han lugn resten av den dagen.
Vi hade en irländsk setter, Börje men han blev trött om jag drog honom en mil med fyllecykeln. Sedan var han lugn resten av den dagen.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:31Fyllecykeln, hahaha.
bild eller stfu. 😉
Fyllecykeln, hahaha.
bild eller stfu. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:47Jag har ingen egen hund men min träningskompis har en engelsk setter William som alltid är med när vi springer. Han orkar springa precis hur länge som helst, längre än någon av oss båda och betydligt fortare. Våra långpass har väl varit upp mot tre timmar
Jag har ingen egen hund men min träningskompis har en engelsk setter William som alltid är med när vi springer. Han orkar springa precis hur länge som helst, längre än någon av oss båda och betydligt fortare. Våra långpass har väl varit upp mot tre timmar
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:17Tja det där handlar ju om mitt eget tempo vet jag.(Ref bilden)....kanske ska man skaffa hund ändå...kattdjäveln kutar ju bra 4 meter...Å då efter att jag lagt fram en massa finfin mat. Nu har jag äntligen fått ett ansikte på Lena MJ:s Stenstod...(Som jag
Tja det där handlar ju om mitt eget tempo vet jag.(Ref bilden)....kanske ska man skaffa hund ändå...kattdjäveln kutar ju bra 4 meter...Å då efter att jag lagt fram en massa finfin mat. Nu har jag äntligen fått ett ansikte på Lena MJ:s Stenstod...(Som jag
Quote from Jan Lundquist on 3 April 2009, 22:18Jag har en Italiensk Vinthund som väger 3 kg. Hon har som mest varit med mig på 13-km-rundors på löpning. Hon har varit med på vandringar på som mest 23 km i kuperad terräng som tagit nästan en hel dag att gå. Kan jag så kan hon och är vi ute länge får ho
Jag har en Italiensk Vinthund som väger 3 kg. Hon har som mest varit med mig på 13-km-rundors på löpning. Hon har varit med på vandringar på som mest 23 km i kuperad terräng som tagit nästan en hel dag att gå. Kan jag så kan hon och är vi ute länge får ho
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 11:12Tack för alla bra svar. Fick precis avliva min hund pga diskbråck grad 5. Funderade på vilken hund man skulle välja utifrån att man ska kunna springa med dom. Laban var med ute ibland när jag sprang men hade nog dålig kondis 😉
Laban var en cocker spaniel
Tack för alla bra svar. Fick precis avliva min hund pga diskbråck grad 5. Funderade på vilken hund man skulle välja utifrån att man ska kunna springa med dom. Laban var med ute ibland när jag sprang men hade nog dålig kondis 😉
Laban var en cocker spaniel
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 11:52Tråkigt Louise,
Vi har en engelsk cockerspaniel blandat med stor pudel,(cockerpoo) heter rasen. Bara ett tips, Dom e helt underbara....! Om du nu va inne på en blandis....
Tråkigt Louise,
Vi har en engelsk cockerspaniel blandat med stor pudel,(cockerpoo) heter rasen. Bara ett tips, Dom e helt underbara....! Om du nu va inne på en blandis....
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 22:03Har aldrig lyckats trötta ut mina hundar men så springer jag långsamt också. Sisådär 20 km har jag väl gjort både med schäfern jag hade innan och med västgötaspetsen jag har nu. Innan mitt springande liv hade jag en golden (och inget körkort) - med honom
Har aldrig lyckats trötta ut mina hundar men så springer jag långsamt också. Sisådär 20 km har jag väl gjort både med schäfern jag hade innan och med västgötaspetsen jag har nu. Innan mitt springande liv hade jag en golden (och inget körkort) - med honom
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 03:40åhh lyckostar som lyckas få era vovvar att följa. min strejkar när han tror att vi är på väg hem o då får man släpa honom sista metrerna. i övrigt verkar allt nosande vara mycket mer intressant - han är en labrador. fast i somras joggade vi några dagar i
åhh lyckostar som lyckas få era vovvar att följa. min strejkar när han tror att vi är på väg hem o då får man släpa honom sista metrerna. i övrigt verkar allt nosande vara mycket mer intressant - han är en labrador. fast i somras joggade vi några dagar i
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 11:03Jag har en Jack Russel blandis. Han har varit med många gånger på pass uppåt en timma. Ibland kör jag med packväskor på honom och lastar i ett kilo ungefär. Han ser lika glad ut för det och håller samma raketfart som utan.
En väl tränad hund har nog inga
Jag har en Jack Russel blandis. Han har varit med många gånger på pass uppåt en timma. Ibland kör jag med packväskor på honom och lastar i ett kilo ungefär. Han ser lika glad ut för det och håller samma raketfart som utan.
En väl tränad hund har nog inga