Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 11:03Man får träna dem vet du! Har för tillfället svärmors hund med mig också och det tog några gånger innan han öht fattade någon som helst vits med det där rännandet. Och nosa får man inte om man är kopplad! Promenerar i början och i slutet och då är det OK
Man får träna dem vet du! Har för tillfället svärmors hund med mig också och det tog några gånger innan han öht fattade någon som helst vits med det där rännandet. Och nosa får man inte om man är kopplad! Promenerar i början och i slutet och då är det OK
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 13:09Jack Twist och Jane Russell= Jack Russel
Jack Twist och Jane Russell= Jack Russel
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 14:13Mina två whippar är aldrig så snabba till dörren som när jag tar på mej joggingbältet. Nu är dessa hundar väldigt unga, den ena inte ens ett år, så vi tar det långsamt och försiktigt, men får de springa lösa vid min sida har de inga problem att springa bå
Mina två whippar är aldrig så snabba till dörren som när jag tar på mej joggingbältet. Nu är dessa hundar väldigt unga, den ena inte ens ett år, så vi tar det långsamt och försiktigt, men får de springa lösa vid min sida har de inga problem att springa bå
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 14:46Jag förstår ingenting. Det måte ju vara bättre med en hare!
Jag förstår ingenting. Det måte ju vara bättre med en hare!
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 17:49Bosse: Fast en hund i joggingbälte kan ge bra draghjälp när det går tungt... (japp, jag menar ordagrant 😉 )
Bosse: Fast en hund i joggingbälte kan ge bra draghjälp när det går tungt... (japp, jag menar ordagrant 😉 )
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:04Min labrador, snart 5 år gammal, har sprungit 56 km under 8 dagar nu och han ser inte lidande ut. Vi springer numera oftast så långt ut i skogen att vi inte ska riskera möta någon annan galen löpare, därför kan han vara lös och då kan kan han nosa och sp
Min labrador, snart 5 år gammal, har sprungit 56 km under 8 dagar nu och han ser inte lidande ut. Vi springer numera oftast så långt ut i skogen att vi inte ska riskera möta någon annan galen löpare, därför kan han vara lös och då kan kan han nosa och sp
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:40Strävhårig tax!
Springer pass upp till ca 12 km med honom och i 5:45-6:00-tempo. Särskilt innan jaktsäsongen drar igång, för då ska han vara formtoppad. I det tempot travar han oftast, men om jag springer med honom lös (på lämpliga ställen) är det mest g
Strävhårig tax!
Springer pass upp till ca 12 km med honom och i 5:45-6:00-tempo. Särskilt innan jaktsäsongen drar igång, för då ska han vara formtoppad. I det tempot travar han oftast, men om jag springer med honom lös (på lämpliga ställen) är det mest g
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:42Skummis, typ pudel?
Skummis, typ pudel?
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:56exakt 🙂
exakt 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 19:03Pudlar är inga skummisar......snarare nån labbe blandning kanske
Pudlar är inga skummisar......snarare nån labbe blandning kanske